R6 på Blocket

Renaulter 25 år eller äldre.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Richard
Posts: 23
Joined: 17 Jun 2004, 16:43
Location: Lund
Contact:

R6 på Blocket

Post by Richard »

En R6 som ser ut att vara i ett lagom patinerat skick. Vill gärna köpa men det är bara helt omöjligt, men någon här kanske har utrymmet?


http://www2.blocket.se/view/2815041.htm?l=0&c=1&city=0
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Richard</i>
<br />En R6 som ser ut att vara i ett lagom patinerat skick. Vill gärna köpa men det är bara helt omöjligt, men någon här kanske har utrymmet?


http://www2.blocket.se/view/2815041.htm?l=0&c=1&city=0
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Såg ju ut att vara i ganska hyffsat skick. Undrar om det inte är samma mörkgröna och destruktiva lack som jag har på en av R10:orna [?] Ser nästan ut så iaf.

Dock har jag inte plats och en R6 är inte det som lockar i första hand. Hoppas ändå att någon inser värdet hos en lite udda modell som denna. För alla modeller är unika och värda att sparas!
User avatar
Richard
Posts: 23
Joined: 17 Jun 2004, 16:43
Location: Lund
Contact:

Post by Richard »

Lacken går nog att få ordning på med en försiktig maskinpolering om den är intakt, värre med den självförstörande inredningen.. men den där var visst överdrag så den kanske klarat sig.

Hade varit en trevlig bil att komplettera R4:an med men jag ska se till att få ut den på vägen igen i första hand och jag har redan för många bilar som ser uppfordrande på mig.
supermiel
Posts: 1
Joined: 31 Mar 2004, 12:06

Post by supermiel »

6:an fick rum i mitt garage! [:D]
Finns det någon som har R6-delar på hyllan?
Inget är akut men vänster yttre backspegel, skyltbelysning och vänster bakljusglas vore godis.
User avatar
Richard
Posts: 23
Joined: 17 Jun 2004, 16:43
Location: Lund
Contact:

Post by Richard »

Grattis till en skön bil :)

Några delar till den har jag inte, men väl ett par tester som jag kan scanna in och maila över om du vill.
Post Reply