Eftersnack: Ånnaboda

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Eftersnack: Ånnaboda

Post by t80196 »

Väl hemkommen efter en dags regnande i Ånnaboda kan jag konstatera att uppslutningen av Renaultbilar var trots vädret bra, vi hade fått 7 bilar som anmält sig och det kom 10 st.

Den som åkt längst var Calle Andersson #1401 som åkt ända från Luleå. Att han sedan vann 3:e pris i charmtävlingen med sin R17 från -73 och tidstypiska 70-talskläder gjorde ju att dagen ändå blev ljus.
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Vilken blöt bilutställning! Åkte på lördagen och har inte varit på en bilträff när det regnat så mkt någon gång. I Margretetorp 2002 var det riktigt blött och regnigt, men det här tog priset... [;)]

Det dåliga vädret uppvägdes dock av trevligt Renaultfolk och det lättade trots allt lite med regnet innan man skulle fara hemåt. [:)]

Mats: ditt tält var guld värt! [:D]

Trevligt att vi fick en Renaultpristagare i tävlingen! [^]
kent
Posts: 65
Joined: 06 Jan 2003, 13:19
Location: Sweden
Contact:

Post by kent »

Jag måste hålla med Mathias om regnet och tältet. Men jag tycker att det var ett glatt gäng som trotsade vädret och kom ändå. En av dagens små höjdpunkter var när de som åkte Amerikanskt skulle åka ut från gräsmattan [:D]. En blöt gräsmatta och tung bil är ingen bra kombination, det bara slirar. Så de fick backa-svänga och ta sats för att komma därifrån. Då är det bra att ha en liten smidig Renault för det är bara att sätta sig i och åka. jag hoppas på bättre väder på nästa träff.
Post Reply