Racinghelg med OSC och GTI klubben på Kinnekulle

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Jolle_Pborn
Posts: 650
Joined: 04 Oct 2005, 11:23
Location: Köping
Contact:

Racinghelg med OSC och GTI klubben på Kinnekulle

Post by Jolle_Pborn »

Den 7-8/7 har Opel Sport Club och GTI klubben en hel helg på kinnekulle. Jag ska själv ner på Lördagen för att åka av mig. Skulle vara kul om fler Renaulter kunde komma förbi! Det finns 10 platser på Lördag samt 10st på Söndagen om men är medlem på rejsa.nu

Ta chansen att få leka av er lite :D
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Passa på att hänga på... 8)

Finns massor med roliga slalom och bankörningar nästan varje helg hela sommarn. Håll utkik på www.rejsa.nu . :D

(Längesen jag var på Kullen, men är tyvärr utrikes i tjänsten den helgen, så det får bli en annan gång...)
Lasse Falk - Bromma
Image
Kör Renault 13

http://www.rejsa.nu
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

bara 35mil enkel :cry: :cry: :cry: :cry:
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
User avatar
Jolle_Pborn
Posts: 650
Joined: 04 Oct 2005, 11:23
Location: Köping
Contact:

Post by Jolle_Pborn »

Tony wrote:bara 35mil enkel :cry: :cry: :cry: :cry:
Fasen vad tråkigt att behöva åka långt så fort det ska vankas bankörning. Du får försöka att fixa en kärra och dra den till träffarna.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Jolle_Pborn wrote:
Tony wrote:bara 35mil enkel :cry: :cry: :cry: :cry:
Fasen vad tråkigt att behöva åka långt så fort det ska vankas bankörning. Du får försöka att fixa en kärra och dra den till träffarna.
jo hade man haft bilsläp,kunde man dragit det bilen med laguna dieseln jag har,då behöver man inte oroa sig för ras och sedan blir det billigare att köra dit åxå + att mina öron blir skonade, ja och sedan åker man ju mycket bekvämare då man inte behöver ha knäna ihopvikta för att få plats,för jag vet fan inte hur den personen som ritade femman var skapt,dubbelt så långa armar och hälften så långa ben skulle man behöva ha för att åka bekvämt.. fast det gör inget för den är SÅ JÄVLA ROLIG ATT KÖRA :) :) skall fixa körställning lite genom att bygga om instrument brädan så jag får ner ratten lite så jag kan flytta tillbaka både ratten och stolen 10 cm lr nått sånt...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
ec95sjo
Posts: 15
Joined: 24 Jun 2007, 16:37

Post by ec95sjo »

Jo skulle varit kul, men det e långt samt har ett kamremsbyte på g först ;)
Jonas Sjölander - Stockholm
Post Reply