Autofrance

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
ultraz
Posts: 94
Joined: 19 Jan 2004, 18:21
Location: Sweden

Autofrance

Post by ultraz »

Sitter och läser lite trådar om reservdelar osv. Namnet Autofrance dyker upp med jämna mellanrum och lovordas. Jag har ringt dit två gånger, ingen har svarat och ingen har ringt tillbaka trots att meddelandet lämnas.
Måste man jaga dem eller finns det något annat sätt att få tag i dem?
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ultraz</i>
<br />Sitter och läser lite trådar om reservdelar osv. Namnet Autofrance dyker upp med jämna mellanrum och lovordas. Jag har ringt dit två gånger, ingen har svarat och ingen har ringt tillbaka trots att meddelandet lämnas.
Måste man jaga dem eller finns det något annat sätt att få tag i dem?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja man måste jaga honom ,det är bara benny där och han har mycket att göra .
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Hehe...joh lämmna meddelande brukar inte hjälpa. Utan man får ringa ett par ggr till honom. Han har tydligen både butik och lager att sköta. Men försök igen du, det lönar sig i längden både service och prismässigt =)
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Vet inte om jag har haft flyt, men jag brukar inte ha några problem att komma i kontakt med Benny. Men som sagt, han är ensam att sköta om hela firman så... Försök igen bara! Benny är kanontrevlig och prisbilden är dessutom mkt gynnsam! [^]
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

Prisidén är lysande.. men servicen borde vara bätre, han är svår att få tag i.. brde nästan skaffa sig nån praktikant som kan svara i telefon så han själv bara kan ringa upp och lämna priser, fast då tappar man ju hans kunnande om man inte vet vad det man behöver heter, klurigt sådant där.
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

ringde honom i dag på lunchen , gick telesvararen in och sen pratade jag in namn osv, en timme senare ringer han upp på mobilen ,säger vad man vill ha så har man det dan efter.Suuper service kallar jag detta.


Benny är härlig!!!!Tänk vad vi hade gjort utan honom,
Post Reply