Planing/portning av GTE topp

Allmänna diskussioner kring motorer och elektronik.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Nu har jag fått Kamaxeln,ser ut å va riktigt bra kvalité,absolut inga problem med förskottsbetalningen.Var nere på banken o betalade,faxade kvittot till Jens,han skickade paketet samma dag,Lysande service.Tog en vecka innan jag hade paketet pga,vikarier i tobaksaffären där paketet anlände,dom visste inte hur dom skulle scanna in ett utlandspaket.Normalt sett ska det inte ta mer än ca 3dagar från Danmark.

Ha det gott
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

ok,jag har faktiskt inte beställt ännu[:(],har planterat mycket pengar i huset i stället,så bilen har blivit lidande,sedan är man lite data nörd så,datorn har fått liten uppfrächning.
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

hehehe,,,,,jaja datorn behöver kanske också trimmas
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mogge</i>
<br />hehehe,,,,,jaja datorn behöver kanske också trimmas

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja och stylas...sedan har min kenwood cd gått sönder[:(]displayen och knapparna är döda,så nu funkar det bara med fjärren,tyvärr finns det inte ejekt på fjärren så skivan sitter i...
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

[:D][:D][:D][:D]
Hoppas det e en bra skiva då!!
Vi hörs
zod
Posts: 88
Joined: 19 Oct 2004, 19:10
Contact:

Post by zod »

lite nyfiken på hur det gick med kammen Mogge. Ärden monterad och i så fall vart det någon märkbar skillnad?
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Hej Zod,nä den e inte monterad än,har dessutom sålt bilen till en kompis,så han ska fortsätta bygget.Jag själv hade tänkt importera en GTT istället.Men jag kan återkomma till ämnet när polarn e klar med bilen o den rullar.

Mvh
Mogge
PH
Posts: 1
Joined: 21 Nov 2004, 01:27

Post by PH »

Tjena!!
undrar om någon vet var man kan få tag i elschema till en renault clio v6
MVH Peter
Post Reply