Locknevi Classic Motorshow 19/6 2004

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Locknevi Classic Motorshow 19/6 2004

Post by Mathias »

Då var det snart dags igen för Locknevi Classic. [:)]

Evenemanget krockar ju tyvärr både med Margretetorp och Zolder Circuit, men hoppas ändå att några ägare till äldre Renaulter är intresserade av att komma en sväng till Småland.

Mer info finns här för den intresserade: http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... .asp?id=93

OBS! Det står att anmälningstiden gick ut den 1:a juni, men det brukar alltid lösa sig ändå om någon känner för att åka på träffen. Även övernattning går att lösa om så behövs! Kontakta mig i så fall!

Hoppas vi ses den 19:e juni! [:)]
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Någon som är intresserad?? Hör av er! [:)]
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Locknevi var riktigt trevligt när vi var där med Caravellen! Tyvärr sammanfaller det ju med Zolder som vi strax dag iväg till, men för er som inte ska utanför rikets gränser kan jag rekommendera en liten utflykt till mysiga Locknevi!

Ha det så himla bra!
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

Jag tänkte åka till Locknevi, någon annan ? Skulle vara kul att träffa någon från forumet :-) /Christer
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by chh</i>
<br />Jag tänkte åka till Locknevi, någon annan ? Skulle vara kul att träffa någon från forumet :-) /Christer
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hejsan Christer! Kul att du kommer till Locknevi [:)] Såg att du bor i Västervik, då är det ju ganska nära. Vad ska du köra för bil dit?

Det är fullbokat till utställningen nu tror jag. Jag kommer dit med min R10 från -67 och Magnus Janard med en Dauphine från -62. Stefan Karlsson från Locknevi ska ställa ut sin R10 -66. Göran Martinsson kommer även att köra en R8 Gordini under rallyt.

Mvh
Mathias
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

[8D] Kul, tyvärr så har jag ingen oldtimer.. men har planer på att skaffa det..Antar att min 2004:a är för ny för att ställas ut heheh. Men jag och min fru kommer och kollar iaf med min Laguna GT 2.0T /Christer
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by chh</i>
<br />[8D] Kul, tyvärr så har jag ingen oldtimer.. men har planer på att skaffa det..Antar att min 2004:a är för ny för att ställas ut heheh. Men jag och min fru kommer och kollar iaf med min Laguna GT 2.0T /Christer
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hoppas du hade trevligt. Såg du rallyuppvisningen? [:D]
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Då var träffen över för detta år. Tyckte det var riktigt trevligt, och vi blev ju några Romboider/Renaulter trots allt. [:)]

Rallyt var en höjdpunkt [:D] Synd att det började regna under prisutdelningen, för annars var vädret ganska OK...
Post Reply