Varför vara med här ???

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Berra 61
Posts: 2
Joined: 07 Mar 2011, 08:18
Location: Frillesås

Varför vara med här ???

Post by Berra 61 »

Jag undrar varför man skall vara med här när det inte går att få tips om någonting jag bara undrar ?? kan nån svara på detta då :racesmile:
Bertil Hallström
User avatar
laguna 2
Posts: 32
Joined: 10 Nov 2010, 20:35
Location: heby

Re: Varför vara med här ???

Post by laguna 2 »

Berra 61 wrote:Jag undrar varför man skall vara med här när det inte går att få tips om någonting jag bara undrar ?? kan nån svara på detta då :racesmile:

de brukar vakna när det e sommar :p
nee, vissa renault modeller e lite ovanliga och det e få som har dem så inte många som kan dem.. dem flesta har nya bilar som kräver spc verktyg osv därför har inte folk mkt kunskaper om dem, alla lämnar ju sina bilar på (volvo) idag..
men ändå så har jag till 90% fått hjälp här.. :)
va glad över det du har innan du förlorar det!
User avatar
Stymie
Posts: 3611
Joined: 24 Jul 2006, 17:54
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg
Location: Uppsala
Contact:

Re: Varför vara med här ???

Post by Stymie »

Berra 61 wrote:Jag undrar varför man skall vara med här när det inte går att få tips om någonting jag bara undrar ?? kan nån svara på detta då :racesmile:
Om du ger en bättre felbeskrivning så kanske du kan få svar i din tråd om halvljuset på Clion. Jag fattade inget. Elschema kanske finns i en Haynesbok.
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Re: Varför vara med här ???

Post by mange »

Vad vill komma med detta inlägg... reta upp folk eller få hjälp? du har skrivit med smileys, vilket är bra, så jag antar att du bara vill få lite hjälp 8) inte vara dryg :D

vet inte vad du har för problem med din bil, men många använder forumet för att få hjälp med de problem man har 8)
Man kan inte få svar på allt..... men mycket får man svar på. (har du själv svarat på någon fråga som du har svaret på? 8) ett forum handlar ju mycket om att hjälpa varandra)

Men viktigt om man behöver hjälp så är det att skriva tydliga topic och förklara tydligt vad som är problemet.

Edit! kollade din tråd. angående detta med topic. Ditt problem var ej fungerande halvljus. skriver man det så är det fler som tittar i tråden, att man sedan även behöver ett elschema kan man skriva i tråden.

Det är iaf vad jag tror... inte så många som har ett elschema till en clio men säkert en hel del som kan lite om el :D

lycka till med problemet
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Post Reply