Är det han som bor ute på en Ö?mange wrote:Precis som ni säger jackobsonbilen gick via Peter B till åkersberga..
(isf köpte jag en R19 16v av honom för 8-9år sedan
Moderator: Forumpolisen
Är det han som bor ute på en Ö?mange wrote:Precis som ni säger jackobsonbilen gick via Peter B till åkersberga..

Snart så blir det ännu roligare uppdatering kommer såsmåningomJCWorks wrote: GR vore skitkul och är Dennis A310 på väg dit blir det än mer lockande, vilken bil det har blivit.
Tack för måttet!JCWorks wrote:Nej, den börjar låta märkligt redan vid 11 500, så jag la peek där![]()
Skämt åsido, tack för kommentaren. I o m att jag har halsringar som är ett par mm mindre än max, borde jag förstås ha längre trattar också, om jag ska få ut max vrid. Men jag kan inte hamna rätt i avstämningen innan jag har rätt grenrör. Överraskad att det funkar bra som det gör, 310 gr kam och original grenrör är ju knappast optimalt.
De flesta bilder från Frankrike på rallyspecade 1600-motorer visar på långa trattar, kanske t o m 80 mm, är det där man borde ligga egentligen?
GR vore skitkul och är Dennis A310 på väg dit blir det än mer lockande, vilken bil det har blivit, bra jobbat.
Linus - 430 mm...