Däcktrycksensorer Grand Scénic 05

Annonsera ut din Renault eller dina Renaultdelar här.
OBS! Läs våra regler för Köp & Sälj sektionen innan du annonserar.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
F_Hansson
Posts: 2
Joined: 30 Jan 2012, 15:47
Location: Bålsta

Däcktrycksensorer Grand Scénic 05

Post by F_Hansson »

Hej!

Köpte däcktrycksensorer till min Grand Scénic 05:a för ett antal år sedan men monterade aldrig dessa, en försvann vid en flytt men jag har 3 st oanvända i orginalförpackning kvar. Jag vet inte om dessa passar på andra renaultmodeller tyvärr, eftersom de är några år gamla lämnar jag en funktionsgaranti - dvs pengarna tillbaka om de inte fungerar längre. Nya sensorer från tredjepartsleverantörer kostar från 300 kr/st och uppåt.

Tänkte mig 450 kr för alla tre (eller vettigt bud) plus fraktkostnad (60 kr), alternativt upphämtning i Bålsta. Betalning via Swish, PayPal eller kontant vid upphämtning.

/Fredrik
IMG_20200325_125416_edited.jpg
IMG_20200325_125416_edited.jpg (114.85 KiB) Viewed 8538 times
Fredrik Hansson
User avatar
AlexWaldron
Posts: 3
Joined: 01 Jul 2021, 20:50

Re: Däcktrycksensorer Grand Scénic 05

Post by AlexWaldron »

Ett av de mest populära outsourcingområdena är städning. Varje rum kräver regelbunden städning. Om du inte har tid, energi eller lust att fördjupa dig i detaljerna om byggnadsunderhåll, är du orolig för inköp av rengöringsprodukter och utrustning här, du löser problemet med att byta ut personal för sjukskrivning eller semester, du bör lita på städpersonal. De har allt de behöver för att göra sitt jobb effektivt varje dag.
Post Reply