Men det finns väll ombyggda gte med volvoturbo. Det skall ju tydligen gå att regga dessa som ombyggt fordon. Det är en sådan jag menar
Den riktiga GTT med den breddade baken och mittmotor är tyvärr bara en våt dröm
Kan faktiskt tänka mig en GTE också om den är sjysst.
Hej jag är på jakt efter en Renault 5 GTT helst svart eller röd.
Det behöver inte vara någon skönhet, men den skall fungera utan att jag behöver göra några större ingrepp.
Skinklädsel är ett plus ( om det nu fanns i dem? )