Renault Clio Sport 2.0
Moderator: Forumpolisen
Renault Clio Sport 2.0
Säljer en Renault Clio Sport 2.0 -01a
Bilen har gått endast 13100mil och har varit servad under åren, kamrem byttes senast vid 9500mil.
Då jag kommer få tjänstebil på mitt nya jobb behöver jag den ej längre.
Följande info bilen:
Nya Bridgestone sommardäck runt om, mycket bra vinterdäck dubbade Hakkapelitta på stålfälg.
Bilen har komplett ifylld servicebok och har haft 11 brukare sedan ny.
Bilen är i bra skick och har ingen rost på lackerade ytor, dock lite ytrost under bilen.
En list vid framrutan saknas och sen är det en sliten ratt och lika så handtagen man stänger dörren med är slitna. Men tror nästan alla clio har dessa problem
Bilen har följande förändringar:
Fram bromsar är Brembo skivor med Blå Pagid belägg och stålomspunna slangar
Bak bromsar är KTR skivor och originalbelägg. Finns KTR belägg och stålomspunna slangar som följer med.
Pure-motorsport solida topplaggringar fram. Camberbultar fram.
Bak är en Whiteline ställbar krängare monterad. Finns camberplattor och toeplattor
som sak sitta bak som följer med.
Eibach sänk fjädrar från KTR.
Har även monterats komplett uppgraderingskit för motor och växellådsfäste som gör att det blir en skön känsla att växla och man missar inga växlingar. Vibrera en del men är mkt bra uppgradering.
Sen har den KTR avgassystem.
Sen har vi priset, jag vill gärna ha ut 29000:- men är öppen för seriösa bud för en smidig affär.
Bilen finns utanför Sthlm.
PM mig för mer info för bilder osv....
Bilen har gått endast 13100mil och har varit servad under åren, kamrem byttes senast vid 9500mil.
Då jag kommer få tjänstebil på mitt nya jobb behöver jag den ej längre.
Följande info bilen:
Nya Bridgestone sommardäck runt om, mycket bra vinterdäck dubbade Hakkapelitta på stålfälg.
Bilen har komplett ifylld servicebok och har haft 11 brukare sedan ny.
Bilen är i bra skick och har ingen rost på lackerade ytor, dock lite ytrost under bilen.
En list vid framrutan saknas och sen är det en sliten ratt och lika så handtagen man stänger dörren med är slitna. Men tror nästan alla clio har dessa problem
Bilen har följande förändringar:
Fram bromsar är Brembo skivor med Blå Pagid belägg och stålomspunna slangar
Bak bromsar är KTR skivor och originalbelägg. Finns KTR belägg och stålomspunna slangar som följer med.
Pure-motorsport solida topplaggringar fram. Camberbultar fram.
Bak är en Whiteline ställbar krängare monterad. Finns camberplattor och toeplattor
som sak sitta bak som följer med.
Eibach sänk fjädrar från KTR.
Har även monterats komplett uppgraderingskit för motor och växellådsfäste som gör att det blir en skön känsla att växla och man missar inga växlingar. Vibrera en del men är mkt bra uppgradering.
Sen har den KTR avgassystem.
Sen har vi priset, jag vill gärna ha ut 29000:- men är öppen för seriösa bud för en smidig affär.
Bilen finns utanför Sthlm.
PM mig för mer info för bilder osv....
CH Landgren