Renault-date I GBG önskas!!!

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Patrik_r</i>
<br />Ja jag tror det, har varjt där 2gånger,,kanske ska ditt nu på onsdag ifall det är fint väder o jag har tid.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Då ses vi kanske imorgon då... kanske åker in.
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[:)][:D][:)]
Renault-people! Finns det några träffsuga som skulle tycka att det vore qul att ses i GBG under Göteborgskalaset? Det börjar visst v32, så helgen runt den 5-6-7-8/8 kanske duger???
Har själv aldrig varit på nån träff, men hur avancerat behöver det vara??? Nån som är sugen på att nysta vidare på tråden och visa att det inte bara är i STHLM och Östra sidan av Sverige det händer nåt!?!
Vad brukar man göra på träffarna??? Förutom prata bilar!?!
Vad har vi att erbjuda i GBG?
1. Göteborgskalaset 2. Liseberg 3. Avenyn/Linné för krogsugna
4. Vacker kust/skärgårdsöar 5. Volvomuseum [;)] 6. Slottsskogen för picknick/brännboll mm
Det finns säkert mera "attraktioner" som jag inte tänkt på...Gokart?
Kom igen, nu samlar vi ihop en hög med Renault-riders! [;)]
Kom med Idéer! Visst är det väl flera som skulle tycka att det vore kul??? [:D][:D]
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Jag är jävligt intresserad,men jag kommer hem från semestern den 8/8 så mig passar det inte...

Mvh Patrik
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Som sagt, ring Stellan (#342, klubbens regionsansv.) Han nämnde nåt om GBG-kalaset när vi var nere i Belgien.

Pia: Anar jag att ärtan vill ut o synas på lite träffar? :)) Häääärligt!
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[^]
Klart att "Ärtan" vill träffa andra Renaulter...(hon är anmäld till Smålandsrundan, så kanske det blir 1:a daten?!?)
Vet inte hur länge hon håller tillgodo enbart med att stå bredvid sin granne, en smaragdgrön clio 1,4...[;)] Tror att hon gillar lite omväxling.
Skall kontakta regionsansv, vore qul om det kunde bli nåt!!!
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Hallo Hallo!

[:)]
Är det några Renaulter (infödingar och turister) i GBG under v 32, helgen då Göteborgskalaset börjar???
Kanske vi kunde titta på varandra (-s bilar...)
[:p] [:I]
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Jag lär väl säkert åka in till stan nåt! annars e det ju träff på Götaplatsen ikväl... (varje onsdag) du kan ju komma dit!
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Är det mycket folk på Götaplatsen på onsdagar? Var parkerar ni???
Gör ni nåt spexiellt eller bara ses ni å åker runt lite?
Kanske skulle ladda kameran och "skjuta" några snygga Renaulter?
[:p]
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Är det mycket folk på Götaplatsen på onsdagar? Var parkerar ni???
Gör ni nåt spexiellt eller bara ses ni å åker runt lite?
Kanske skulle ladda kameran och "skjuta" några snygga Renaulter?
[:p]

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det brukar va en hel del folk, speciellt när det är bra väder. igår var det faktiskt väldigt mycket... alla parkerar sina bilar runt fontänen, står typ dubbla rader upp mot trappan oxå. vi brukar bara träffas o stå o tjöta lite! brukar tyvärr inte va så himla många Renaulter där... men det får vi väl ändra på! eller!?
Viking
Posts: 23
Joined: 29 Jun 2003, 12:18
Location: Sweden
Contact:

Post by Viking »

Jag är på! Säg bara när, var och hur så kommer jag dit antingen i en het Coupe 16V eller i en Spider! :)
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[:p]
Laddar gärna kameran och förevigar några släktingar till "Ärtan" onsdag V 29 på Götaplatsen. Jobbar till ca 16:30, men skriv gärna vilken tid folk brukar dyka upp...så kommer vi dit!
En Spider vore trevligt att ha i fotosamlingen...[:D]
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

vet inte riktigt vilken tid alla börjar komma.. men vi var där vid 20-tiden sist o då var det jättemånga där. dom kanske börjar dyka upp vid 19-tiden eller nåt.
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Är det någon Renault [:p] som tänker dyka upp på Götaplatsen, onsdag, så att det är mening att man åker in och har kameran beredd???
Tribal
Posts: 132
Joined: 21 Sep 2003, 20:39
Location: Sweden

Post by Tribal »

Ja,jag hade tänkt mig det om vädret tillåter(kan ju sitta i bilen vid dåligt väder).
Kommer med parkeringsskadat objekt[:(]
Har alla skaffat dekaler så vi kan visa vilka vi är?
A-K
Posts: 354
Joined: 11 Apr 2004, 19:56
Location: Göteborg

Post by A-K »

synd man inte har en liten sportigare renault clio. För min bil e inget kul att dyka upp i precis...
Post Reply