Renault-date I GBG önskas!!!

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tribal</i>
<br />Ja,jag hade tänkt mig det om vädret tillåter(kan ju sitta i bilen vid dåligt väder).
Kommer med parkeringsskadat objekt[:(]
Har alla skaffat dekaler så vi kan visa vilka vi är?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag har inga dekaler...
Tribal: vad kör du för bil?
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Har nummerskyltsdekal (som ej fick plats pga för liten nr-skyltshållare...den ligger i bakrutan i en Smaragdgrön Coupé och syns INTE!) Åker in mellan 19-19:30 och kollar om det finns några "Renault-freaks" på plats. [;)] Vore kul att träffa några!
Tribal
Posts: 132
Joined: 21 Sep 2003, 20:39
Location: Sweden

Post by Tribal »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tribal</i>
<br />Ja,jag hade tänkt mig det om vädret tillåter(kan ju sitta i bilen vid dåligt väder).
Kommer med parkeringsskadat objekt[:(]
Har alla skaffat dekaler så vi kan visa vilka vi är?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag har inga dekaler...
Tribal: vad kör du för bil?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Jag fixade dekaler genom CRS-boutiqen,där stå det lite mer om hur man går till väga.
Kostar 40:-/st,och då får du en dekal som ska sitta på
nummerskylten(om du har en skylt med plats för reklam längst ner). Om inte får du köpa en, det får jag göra iallfall.

Jag kör en skiffergrå 1,6 mod-02.....
Såg din bil på Säve,snygg.Såg den första
gången på baksidan av MH-styling lokaler
utan carzone pkt. Resultatet blev ju gôra bra.

Kommer ni/du imorgon om det blir bra väder?
Vilken tid???
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[:)]
Jag åker in mellan 19-19:30, med kameran i höxta hugg. Får se om jag har turen att "skjuta" någon Renault-kompis!
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Var på Götaplatsen i onsdax...På "Volvoträff". Ehrm.
Träffade Tribal och hans Clio (fin!) så det var i alla fall 2 st riktiga bilar på plats [:D].
Vart håller alla läckra Renaulter i GBG hus? Det finns ju x antal som tål att ge Volvofolket en match. Visa er! [8D]
Ge dem något vackert att vila ögonen på..
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Var på Götaplatsen i onsdax...På "Volvoträff". Ehrm.
Träffade Tribal och hans Clio (fin!) så det var i alla fall 2 st riktiga bilar på plats [:D].
Vart håller alla läckra Renaulter i GBG hus? Det finns ju x antal som tål att ge Volvofolket en match. Visa er! [8D]
Ge dem något vackert att vila ögonen på..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

jag var där oxå men då hade du redan åkt... träffade Tribal iallafall!
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Synd att jag inte stannade längre! Åkte när det började regna. Såg din bil i senaste bilsport. Grym! Helt klart ett mycket intressant foto-objekt...[:D] Har du gjort något själv, eller är det styling-firma som fått härja fritt? Snyggt! [:p]
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Synd att jag inte stannade längre! Åkte när det började regna. Såg din bil i senaste bilsport. Grym! Helt klart ett mycket intressant foto-objekt...[:D] Har du gjort något själv, eller är det styling-firma som fått härja fritt? Snyggt! [:p]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
det är jag och pojkvännen som har fixat....
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Grymt imponerad! Vad duktiga ni är!
Vore qul att se bilen "på riktigt".
Skall du in till stan på GBG kalaset nån gång v 32?
spaceboot
Posts: 29
Joined: 24 Jul 2004, 18:01
Contact:

Post by spaceboot »

även om jag inte är medlem så vill jag lägga mig i och tipsa om att det snart ska vara blackstage vid eriksberg..vore ju kul att lägga en träff och köra lite konbana.
mer info på http://www.blackrace.nu

(är snart ägare av en renault)
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Grymt imponerad! Vad duktiga ni är!
Vore qul att se bilen "på riktigt".
Skall du in till stan på GBG kalaset nån gång v 32?

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tack!
vi ska säkert in till gbg nån gång, vi får väl höras!
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Grymt imponerad! Vad duktiga ni är!
Vore qul att se bilen "på riktigt".
Skall du in till stan på GBG kalaset nån gång v 32?

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ulrika; köpte bilsport i går för att titta på din bil,impad,[:0]
krippe
Posts: 92
Joined: 03 Apr 2003, 22:22
Location: Sweden
Contact:

Post by krippe »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />
Gå ut och ta nån öl??? Bäddar du till oss som inte är från Götet då? [:D] Lite vanskligt att köra hem om man har dragit i sig ett par beer. Snygg bil du har. Hela Carzone-kitet. Fick du inte tag i ljuddämparen? Har du själv gjort jobbet?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Tack! Carzone skulle byta leverantör på den så det gick inte att få tag på den än, men jag ska lämna in den till A-alt på tisdag så fixar dom det åt mig istället... jag och pojkvännen som har grejat...
din bil är oxå snygg!

Snyggare nu !
[/quote]

Lite bilder på hur avgassystemet blev. TACK [:)]
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Ska du till Mantorp på lördag eller? Isåfall kan du se bilen då, annars får jag fixa lite bilder...
krippe
Posts: 92
Joined: 03 Apr 2003, 22:22
Location: Sweden
Contact:

Post by krippe »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />Ska du till Mantorp på lördag eller? Isåfall kan du se bilen då, annars får jag fixa lite bilder...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Du får gärna fixa lite bilder. Tävling på strippen i Malmö hela helgen.
Post Reply