Renault-date I GBG önskas!!!

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Men jag antar att du ska till Vallåkra.... eller? vet inte om jag hinner fixa bilder innan dess, har ingen kamera så jag måste låna det först. får se om det är nån som tar några bra kort på Mantorp kanske... kan la hoppas på det!
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Jag slösar gärna film på din bil om du är intresserad av att få den förevigad. Har bara vanlig systemkamera (än...) men tar bra bilder. Du skall inte in till stan nån gång innan v 34???[:)]
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Jag slösar gärna film på din bil om du är intresserad av att få den förevigad. Har bara vanlig systemkamera (än...) men tar bra bilder. Du skall inte in till stan nån gång innan v 34???[:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
det hade vart jättesnällt! jag ska säkert in till gbg, har semster v 33-34 så det är inte helt omöjligt...
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

V33 har jag fortfarande semester, men åker bort tidigt på fredag. V34 börjar jag jobba, men jobbar kvälstid. Vill du så plåtar jag gärna din bil! Det vore bara kul! Tid o plats? Vet du nåt bra ställe att plåta på (hyfsat neutral bakgrund) är det ett plus. Har några ställen själv som jag brukar använda. Förslag på tid från dig så kan vi ses å föreviga din bil.
[:D]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Har haft lite mailkontakt med distriktsansvarige för vårt område, och det verkar som om det inte är omöjligt att det blir en "riktig" träff snart! Vore qul! [:)]
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Någon som kommer imorn till Götaplatsen??
Jag kommer vara där en stund..Mvh Patrik
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Jobbar tyvärr. Är det bara onsdagkvällar som gäller?
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Nån som ska till Götaplatsen ikväll eller!?! Jag ska in om en stund....
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Nån som ska till Götaplatsen ikväll eller??? Jag ska vara där ifall vädret är ok....
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Göteborgsträff 21/5 Inbokad.
Vilka kommer mer??
Någon rekommendation på billigt hotell??
F1 hotellet ligger väl en bit utanför stan,om man blir sugen på en liten pubrunda med Renaultvännerna efter träffen?Man måste ju uppleva Göteborgs nattliv också,eller[8D]?

Mvh
Mogge
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Äntligen ett spikat datum för GBG-träff!
Jag å bil kommer [:)]

Mogge!
http://www.goteborg.com/
Länk till sida med allt du vill veta! Skummade igenom sidorna lite, å det finns nåt som heter Göteborgspaket för 485 kr/pers. Hotell och inträde till en del sevärdheter, fri parkering etc ingår. Tänk bara på att det är Tjolöholm classic motorshow samma helg, så boka i tid. Det finns ett hotell som heter Robinson (mycket centralt, krypavstånd från "Jurassic Park", ligger i samma hus) som jag tror har bra pris. Hittade inte nåt om det på länken jag infogade.
Hittar du inget prisvärt, testa gula sidorna på nätet.
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Hej Pia,
tack,får kolla närmre på detta.
Har du lyckats få Renée o gänget att komma?

Mvh
Mogge
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Jag kommer!!
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Hänvisar till denna inför-tråd http://www.clubrenaultsverige.com/forum ... IC_ID=3102

*låser*
Post Reply