R5 GTE -cat -88
Moderator: Forumpolisen
-
R5 GTE -cat -88
Under huvudbromscylindern sitter det en svart cylinder (ca 10-12cm i diameter och kanske 15cm hög). Vad har den för funktion. Det går ju flera slangar dit (luftslangar?). På locket av cylinderna där en slang är ansluten finns någon form av vaccumreglering. Det är flera hål i membrangummit.
Jag har problem med ryckig gång vi låga varv och hör växel.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Lennart Christiansson</i>
<br />Under huvudbromscylindern sitter det en svart cylinder (ca 10-12cm i diameter och kanske 15cm hög). Vad har den för funktion. Det går ju flera slangar dit (luftslangar?). På locket av cylinderna där en slang är ansluten finns någon form av vaccumreglering. Det är flera hål i membrangummit.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<br />Under huvudbromscylindern sitter det en svart cylinder (ca 10-12cm i diameter och kanske 15cm hög). Vad har den för funktion. Det går ju flera slangar dit (luftslangar?). På locket av cylinderna där en slang är ansluten finns någon form av vaccumreglering. Det är flera hål i membrangummit.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">