Nordisk renaultträff i sverige -07
Moderator: Forumpolisen
ja men du är ju inte stockholmare.....Robin wrote:klart man vågar åka en bit.. har trattat runt 85 mil idag... till Stockholm och tillbaka =D i 21:an ! Den bara tuffar på =) 0,88 l med turbo och 4x4 tycker ja är helt ok..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Hehe näe =)... och det är jag gla över =DTony wrote:ja men du är ju inte stockholmare.....Robin wrote:klart man vågar åka en bit.. har trattat runt 85 mil idag... till Stockholm och tillbaka =D i 21:an ! Den bara tuffar på =) 0,88 l med turbo och 4x4 tycker ja är helt ok..
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Re: Nordisk renaultträff i sverige -07
Hoppsan, nu kanske vi skall fokusera på vad som Mange efterlyste i inläggets början??? Å lämna förslag...eller lista upp förslagen som kommit in - gör en omröstning. Är man villig att hjälpa till på ngt sätt kanske det är bra att göra dom uppmärksamma på att man finns tillgänglig som resurs!mange wrote:Som många vet så kommer det att bli stor renaulträff i sverige nästa år (-07). Tidigare år har vi varit i Mariefred utanför Stockholm men ombyte förnöjerSå frågan lyder: Vet någon om ett alternativt ställe att vara på?
Kraven är:
* Stort område där bilarna kan stå.
* Något att se (d.v.s. förutom att sparka däck och ljuga om bilarna)
* Prisvärt boende.
* Någonstans att ha middag och övrig mat på.
* Skapligt lätttilgängligt.
de var nog allt
Alla förslag välkommnas
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
hallå
oj vad det skrivits i tråden... kul
Jag förmedlar det som jag snappar upp här till resten av styrelsen.
Anledningen till mariefred som träffplats är inte att vi inte vill åka långt ... men att under allt förarbete så är det bra att vara i närheten (för att kolla upp boende / parkering m.m)
Så det som krävs för en alternativ plats är som jag skrivit tidigare att någon/ några med närhet till den förslagna orten driver och planerar träffen... vi (styrelsen) hjälper skjälvklart till med det vi kan.
är någon intresserad av att ta sådant ansvar samt har den ultimata platsen
så nämn detta i denna tråden. 
oj vad det skrivits i tråden... kul

Jag förmedlar det som jag snappar upp här till resten av styrelsen.

Anledningen till mariefred som träffplats är inte att vi inte vill åka långt ... men att under allt förarbete så är det bra att vara i närheten (för att kolla upp boende / parkering m.m)
Så det som krävs för en alternativ plats är som jag skrivit tidigare att någon/ några med närhet till den förslagna orten driver och planerar träffen... vi (styrelsen) hjälper skjälvklart till med det vi kan.
är någon intresserad av att ta sådant ansvar samt har den ultimata platsen

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Ser framemot att vara på ett ställe där det inte har varit någon nordisk Renault träff tidigare.mange wrote:inget bestämt än...återkommer
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
- Jolle_Pborn
Tjaa varför inteJolle_Pborn wrote:Varför inte ordna träffen på Gotland?Mycket sevärt, fina stränder, mycket brudar och en fin bana finns där! Tänk om man kunde byta plats på småland och gotland så blir det lite enklare att ta sig dit

Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Jag har hört att det går en båt till gotland ifrån stockholmstrakten,dessutom bor väl en styrelsemedlem sommartid på Gotlandmange wrote:gotland är fint 4 CV klubben brukar ha träff där![]()
Men finns nog ingen på gotland som vill annordna

Besök gärna min hemsida!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
De är på tok förlångt att åka till nynäshamn men man kanske kan trailaDennis wrote:Jag har hört att det går en båt till gotland ifrån stockholmstrakten,dessutom bor väl en styrelsemedlem sommartid på Gotlandmange wrote:gotland är fint 4 CV klubben brukar ha träff där![]()
Men finns nog ingen på gotland som vill annordnaGotland är fint, men man borde semestra där en vecka isamband med träffen. båten är dyr.

- Jolle_Pborn
inte ens de.... jag bor ju vid globenJolle_Pborn wrote:hmm...du behöver väl bara rulla igenom södra länken så har du fart ända vägen till nynäshamnmange wrote:De är på tok förlångt att åka till nynäshamn men man kanske kan traila