Gummigrejen till motorhuvslåset är väldigt svår att få tag på. Detsamma gäller om gummigrejer saknas till de andra dörrlåsen...
Moderator: Forumpolisen
Hehe, ja en svensk norrbagge, ja det kan man sägaowa wrote:Hehey .....Mathias har blivit norbagga.....
(Låt det riktig, tro?) Bara skjemtar......
Hilsen
Øyvind Warhuus, Norge
Ser ju riktigt bra ut! Tack för bilderna du mailade förresten!owa wrote:Det går fremover. Det gjenstår bremseoverhaling og skifte styrestag og råder.
Hilsen
Øyvind Warhuus, Norge
Hehe, bra ordspråk! Det är fruktansvärda avgifter här i Norge på nyare bilar. Speciellt de nyare än 1996 års modell om jag förstått det riktigt. Köra veteranbil är ju att föredra då.owa wrote:Dennis:Han som hjelper meg med prosjektet har det meste: Rover SD1 V8, Rover SD1 V6, R 25 (Det har jeg også hatt, V6, savner den
) Og en gammel Rover, tror den heter P5? + en DS. Men den morsomste bilen er en Rapid lastebil, tror den er fra ca. midten av 50-tallet.
Og tilslutt en strøken Kapitan 1952-modell.
Johan:Vi har et ordtak som heter "Det skal ikke stå på penger bare det ikke er dyrt". Det beskriver oljefantasien i et nøtteskall.
Bilavgiftene i Norge er så svinaktig høye at det er god butikk å kjøre veteranbil.
![]()
Og tilslutt et teknisk spørsmål: I Norge var det i mange år påbudt med "skvettlapper". Jeg har to stykker, men de er stygge. Vet noen om hvor jag kan få tak i nye? Det står rett og slett "RENAULT" på dem.
Jeg satser hardt på å klare Nordiska Treffet!
Hilsen
Øyvind Warhuus, Norge