Funderar på en ZAP CD-7602, någon med erfarenheter av den?

Stereo, ljud, bild och installationer.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Laguna -96 Kombi RXE
Posts: 15
Joined: 22 Mar 2008, 21:07
Location: Hudiksvall

Funderar på en ZAP CD-7602, någon med erfarenheter av den?

Post by Laguna -96 Kombi RXE »

Jag funderar på att köpa en billig stereo till bilen. Har bara original högtalare i bilen, så jag kräver inte så mycket.

Hittade en stereo hos teknikmagasinet, ZAP CD-7602 för 699.
Är det någon som vet om det är något att ha, eller är det bara sk*t?

Länk: http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.p ... tnr=160044

"Bilstereo som kan spela musik från brända CD-R/RW, MP3-spelare/USB-minnen och Apple iPod. Ansluter du den sistnämnda kan du utöver att lyssna även kontrollera uppspelningen direkt från stereon! En 3,5 mm linjeingång på fronten ger än större anslutningsmöjligheter. FM-radion är RDS och har 18 förval. Visning av id3tag och kontroller för fader/balance/bass/treble/loudness. Löstagbar flip-front. Uteffekt 4x40W. Försedd med lågnivåutgång, ISO-kontakt och RCA-ingång (stereo). Lev inkl anslutningskabel för iPod."
Lars Persson (Laguna -96 Kombi RXE)
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

eftersom du inte verkar ha något krav på ljudet lär du inte bli besviken,låter nog inte sämre än det gör orginal...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Laguna -96 Kombi RXE
Posts: 15
Joined: 22 Mar 2008, 21:07
Location: Hudiksvall

Tack, för svaret

Post by Laguna -96 Kombi RXE »

Just nu sitter den gammal bandare i bilen, så det kan nog inte bli sämre i alla fall...
Lars Persson (Laguna -96 Kombi RXE)
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

nej det gör det nog inte...jag hade bandare i min första bil för 15 år sedan,sedan dess har jag bara haft cd spelare,nu har jag dvd i en bil...klarar 1000låtar på en skiva...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Post Reply