mange wrote:Borde vara samma bil... men som jag kom ihåg det så är den iaf rätt så rostfri... hursom ball ide bygg en clio R26 R

... ensaktill vit var en av de ovanligare färgerna på dom

Den är ganska rostfri, men huven är uppäten i underkant inifån, men skulle ändå bygga glasfiber huv till min blåa så då blir det samma på den vita med och offrar den vita huven att gö en plugg av.
Bakluckan var rostig under den med, men bakskärmarna var iaf ganska frisk, bortsätt från att den har fått sig en smäll på vänster bak och att en dålig spackling har spruckit så kanske byter hela skärmen där..
Kul att idén om R26 uppskattas, har konstaterat att det inte kryllar av vita, vet inte om det bara är jag men jag tycker att den vita clion är nog den snyggaste med, kan vara för att den blåa är så vanlig och ut tjatad?
Har lagt ut på entrepenad att en kille ska få photoshopa ihop ungefär hur jag har tänkt mig att bilen ska se ut.
För övrigt har jag monterat en annan drivaxel på höger sida idag på min blåa, vet inte vad det var för sort var inte orginal iaf, var någonting som följde med den vita. Samt stoppat in dioder i skylt belysningen.