mange wrote:Nu börjar det närma sig... vaxade bilen i helgen så nu går den ändå snabbare![]()
Nått mer som behövs?

Moderator: Forumpolisen
tar med mig vaxet om det går för fort för digchh wrote:mange wrote:Nu börjar det närma sig... vaxade bilen i helgen så nu går den ändå snabbare![]()
Nått mer som behövs?
koburgfuzzion wrote:Jag tar med en torxsats, skiftnyckel, silvertejp, vulktejp, buntband, Leatherman multiverktyg, ficklampa, fotpump, däcktrycksmätare, spärrskaft, första hjälpen och lite annat smått & gott.
Vart ska ni bo?
Hur gör ni med lunch under lördagen?
Gör det... det kanske kan behövasTony wrote:tar med mig vaxet om det går för fort för digchh wrote:mange wrote:Nu börjar det närma sig... vaxade bilen i helgen så nu går den ändå snabbare![]()
Nått mer som behövs?
Nej jag vet Dennis men många andra har ju fin puts (ehm, Mange)Dennis wrote:Det är ingen putsarträff, har inte ens tvättat bilen sen jag ställde in den inför vintern. Nu ska gasas istället och vibrationer i bromsarna brukar liksom försvinna när man kört hårt ett tag.
Ja Tony, vi vet att du kan vara full av sk*tTony wrote:så du har tänkt att åka saktare än 50 på ringentror inte du lär ha något problem med gnissel på banan rejsigare belägg kan gnissla lite vid kärringkörning
fuzzion wrote:Ja Tony, vi vet att du kan vara full av sk*tTony wrote:så du har tänkt att åka saktare än 50 på ringentror inte du lär ha något problem med gnissel på banan rejsigare belägg kan gnissla lite vid kärringkörning
![]()
![]()
Det är inga problem med beläggen förutom när folk & hundar vänder sig om i villakvarteren och undrar vad det är för nåt som gnäller.