Annonsera efter Renaultrelaterade prylar här.
OBS! Läs våra regler för Köp & Sälj sektionen innan du annonserar.
Moderator: Forumpolisen
-
Tosun
- Posts: 64
- Joined: 31 Oct 2005, 18:50
- Location: malmö
Post
by Tosun »
Köpes en Cd/radio original passande Renault Clio II 1999 med separat display och Rattstyrning.
Har du en sådan så hör av dig!!!
'Obs Inga fantasipriser!!
pm eller maila -
Picakati@hotmail.com
Erdal , Ag
-
Tosun
- Posts: 64
- Joined: 31 Oct 2005, 18:50
- Location: malmö
Post
by Tosun »
Ingen som har en cd liggandes?
Erdal , Ag
-
Tosun
- Posts: 64
- Joined: 31 Oct 2005, 18:50
- Location: malmö
Post
by Tosun »
Bump!!
Erdal , Ag