Knapp till varningsblinkers... LagII
Moderator: Forumpolisen
Knapp till varningsblinkers... LagII
Min bil går just nu väldigt bra. Trots sina 15000mil. Men jag har 2 "issues"... Det ena är att knappen till varningsblinkersen är paj. Förmodligen massakerad av barn. Borde väl inte vara nå problem att få tag på en beg från skroten? Jo tjenare... Dom vill verkligen inte sälja. Bilskrotar idag tar reda på motor och låda, resten slänger de...
Jag har hört med 3 skrotar. Den första kunde skruva bort å skicka en knapp för dryga 2-hundringen. Den andra hade ingen Renault och den tredje hade lämplig donatorbil, men villen inte gå ut å skruva loss den.
Ny knapp på glaspalatset (Volvo-Renault-handlaren) kostar 500 spänn... Det tar emot...
Man blir så trött att det inte finns nån som kan göra det lilla extra...
Sen behöver jag fjädern som sitter på kopplingspedalen. Den vågar man ju knappt fråga skrotarna om...
Nån som kan hjälpa mig?
Jag har hört med 3 skrotar. Den första kunde skruva bort å skicka en knapp för dryga 2-hundringen. Den andra hade ingen Renault och den tredje hade lämplig donatorbil, men villen inte gå ut å skruva loss den.
Ny knapp på glaspalatset (Volvo-Renault-handlaren) kostar 500 spänn... Det tar emot...
Man blir så trött att det inte finns nån som kan göra det lilla extra...
Sen behöver jag fjädern som sitter på kopplingspedalen. Den vågar man ju knappt fråga skrotarna om...
Nån som kan hjälpa mig?
Martin Berg - Karlstad
Laguna II 2.0T -03 ClAff, faluröd metallic.
!!SÅLD!!
!!SÅLD!!
Re: Knapp till varningsblinkers... LagII
Har du ingen skrot i närheten med självplock? Där brukar man själv kunna plocka småprytlar till en låg peng.
Exempelviss tog jag ir-mottagare samt 2st ir-sändare för centrallås från en clio och behövde endast pröjsa 50:-, hade jag velat ha nyckel och låscylindrar ville de haft 1000:-
Exempelviss tog jag ir-mottagare samt 2st ir-sändare för centrallås från en clio och behövde endast pröjsa 50:-, hade jag velat ha nyckel och låscylindrar ville de haft 1000:-
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Jag beställde en varningsknapp av Autofrance. Tror Benny tog 159spänn och den va lätt att byta själv.
Magnus Jönsson/Malmö
Renault Clio IV 2013
Renault Clio IV 2013
Karstorps bildemont kunde skicka en knapp. 250 bagis. 150 för knappen, 100 för frakten (jiffy-påsen var frankerad med 5.30kr...)
Martin Berg - Karlstad
!!SÅLD!!
!!SÅLD!!
Vad ska man säga.....Skojare finns det gott om!!! Ringde du inte till Benny på AutoFrance?
Magnus Jönsson/Malmö
Renault Clio IV 2013
Renault Clio IV 2013