Eftersom min saknar orginal läppen skall denna på

Det tråkigaste denna sidan sämst

Moderator: Forumpolisen
Har lyckats sänka några 5or så jag hoppas jag skall lyckas med denna åxå, såg inte allt för snyggt ut under "skydden" men jag hoppas att en långvarig behandling av rostlösare skall hjälpa till, sätter man dom sen i spänn och slår lite på staven så brukar dom kunna ge med sig. Ner skall den iaf nu sitter det Megane 1 fas II coupe monte carlo fjäderben på fram och då är den ju skithög bak i förhållande, skulle tro att en 30mm sänknings sats fram inte sänker så mycket mot vad den är nu, skall bara ner typ 50mm bak så är jag nöjd.Robin wrote:Ändå rätt läcker med 150hk motorn =)
Ska du sänka den runt om ? kan man lyckas med det på en bil som är så gammal ? (tänte på torisionen)
blir stiligt med läppen där sen =) Min 21:a har också knappar på golvet till bakhissarna, även sambons megane -01
konstigt på RX4:an dock som har på dörrarna men ingen manöver framifrån då ??!
Massiv övertalning med rostlösare en längre tid både ute och inne vid mitten, sätta en lagom stor hylsa över änden, i med en bult och dra lagom för hårt så den sitter i spänn, vålda med en hammare på staven, både inne vid mittenfästet och långt ut på staven, samtidigt som man kollar att bulten sitter i spänn. Går det inte då så kan man nog säga att den sitter fast..Robin wrote:Haha roligt..
Dom var snabb tjänstemännen att ta det värsta som fanns i sverige
Funderar på att sänka min skrot femma, 20 000mil..vet inte riktigt hur det ska gå.
Eller söka nya utmaningar och kasta slägga med skaftet föreTony wrote:Jaha då har man redan vant sig vid effekten, kanske dags att köra den turboladdade versionen i min R5.
Undrar hur många hk det behövs för att inte tröttna och alltid vara rädd för att använda alla.???
Hade folk hemma kunde inte åka, bestämt sedan länge, hade tänkt försöka smita på förmiddagen innan dom kom men det fanns inte läge för det.Dennis wrote:Eller söka nya utmaningar och kasta slägga med skaftet föreTony wrote:Jaha då har man redan vant sig vid effekten, kanske dags att köra den turboladdade versionen i min R5.
Undrar hur många hk det behövs för att inte tröttna och alltid vara rädd för att använda alla.???![]()
Va var du igår? Det var säkert flera som du kunnat hänga av med din klumpfot och 150..
Den varvar ju tokmycket jag är van vid 2000rpm i 115figgesoft wrote:najs med lågt varv. vad maxar den ?