Renault 18 PH II framvagn
Moderator: Forumpolisen
Renault 18 PH II framvagn
Någon som har några 18 delar som ligger och skräpar, eller en hel bil att skruva på. behöver enbart bärarmar och spindlar. Måste vara 4bult.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
-
Re: Renault 18 PH II framvagn
köp 2st fyrhjulsdrivna inkl något/några släplaster med delar?Tony wrote:Någon som har några 18 delar som ligger och skräpar, eller en hel bil att skruva på. behöver enbart bärarmar och spindlar. Måste vara 4bult.

Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
Nej lite väl mycket delar som jag inte behöver , skall bara ta lite delar här och därAlpine Linus wrote:köp 2st fyrhjulsdrivna inkl något/några släplaster med delar?Tony wrote:Någon som har några 18 delar som ligger och skräpar, eller en hel bil att skruva på. behöver enbart bärarmar och spindlar. Måste vara 4bult.

Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
-
bärarmar och spindlar, kan återkomma om jag hittar något på vindenTony wrote:Nej lite väl mycket delar som jag inte behöver , skall bara ta lite delar här och därAlpine Linus wrote:köp 2st fyrhjulsdrivna inkl något/några släplaster med delar?Tony wrote:Någon som har några 18 delar som ligger och skräpar, eller en hel bil att skruva på. behöver enbart bärarmar och spindlar. Måste vara 4bult.

Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Drivaxlar också! Fast till R20LS/TS -78 till -80 med löbro yttre knut, fast den yttre knuten tar du bort och ersätter med Espace/R25 löbroknut, -då passar det!!Tony wrote:Någon som har några 18 delar som ligger och skräpar, eller en hel bil att skruva på. behöver enbart bärarmar och spindlar. Måste vara 4bult.

Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem