Moderator: Forumpolisen
På passagerarsidan passade 19 stolen perfekt, tom skenorna!Tony wrote:Får starta en ny tråd om andra bilenrenault Xxxx -xx.
presenteras 12maj. På 5an har jag börjat koppla in kablarna igen, 14st skall skarvas 6klara, skall hämta ett kontaktstycke till dom som skall till instrumenten.
måste låna luftfilterburken.Dennis wrote:På passagerarsidan passade 19 stolen perfekt, tom skenorna!Tony wrote:Får starta en ny tråd om andra bilenrenault Xxxx -xx.
presenteras 12maj. På 5an har jag börjat koppla in kablarna igen, 14st skall skarvas 6klara, skall hämta ett kontaktstycke till dom som skall till instrumenten.
Scenic bromsskivor är på modifiering.
Kamremsats hemma. sätter vi dit i helgen.
Oljetråg,, håller på och jagar svetsaren. vore bra att få det klart idag så kan vi få dit heladrivlinan i helgen och provstart. KanskeVi får se hur mycket som saknas på insugsidan
Nu går det undan, inte långt kvar!!!!!!!!Tony wrote:på 5an är Downpipen fixad men inte monterad,oljekylaren inkopplad, olja är fylld i motorn, växellådan försökte jag fylla på men det hade jag tydligen redan gjort för 2 år sedan, en grov kabel skall monteras till batteriet sedan är elen inkopplad.
nej inte så mycket faktiskt.Alpine Linus wrote:Nu går det undan, inte långt kvar!!!!!!!!Tony wrote:på 5an är Downpipen fixad men inte monterad,oljekylaren inkopplad, olja är fylld i motorn, växellådan försökte jag fylla på men det hade jag tydligen redan gjort för 2 år sedan, en grov kabel skall monteras till batteriet sedan är elen inkopplad.