Jo bilen låter en del på dom högre varvenRobin wrote:Riktigt grymt ljud =D
Såg även att linus rullade ??! hur gick det ?

Moderator: Forumpolisen
Jo bilen låter en del på dom högre varvenRobin wrote:Riktigt grymt ljud =D
Såg även att linus rullade ??! hur gick det ?
Aj aj, bra att du klarade dig. Hoppas du hittar ett nytt chassie. Det går inte med ett vanligt chassie och flytta lite prylar ?Alpine Linus wrote:Jo jag mår kanon, men jag behöver ett nytt alpinechassiRobin wrote:Riktigt grymt ljud =D
Såg även att linus rullade ??! hur gick det ?![]()
Get right back up on that horse again!
Gött att bilen går bra tony, hur såg dina tider ut jämnfört med meganen?
Det går med ett vanligt om det bara är rätt årsmodell, har en vanlig av fel årsmodell så isåfall måste jag börja svetsa om massa balkar, så ska se vad man kan hitta i gjömmorna!Robin wrote:Aj aj, bra att du klarade dig. Hoppas du hittar ett nytt chassie. Det går inte med ett vanligt chassie och flytta lite prylar ?Alpine Linus wrote:Jo jag mår kanon, men jag behöver ett nytt alpinechassiRobin wrote:Riktigt grymt ljud =D
Såg även att linus rullade ??! hur gick det ?![]()
Get right back up on that horse again!
Gött att bilen går bra tony, hur såg dina tider ut jämnfört med meganen?
Gäller bara att hålla ner gasen och styra så är det lätt..Robin wrote:Såg även breestället på meganen som var imponerande parrerat
Klart du ska med!!!!!!! Du kanske är värdig att överta vandringspriset nästa år, jag lovar att inte ta i så in i helvete nästa gång.Robin wrote:Jaa, det såg roligt ut. Det gör ju inte att man blir mindre sugen att henka nästa sväng
Du tog ju i för liteAlpine Linus wrote: jag lovar att inte ta i så in i helvete nästa gång.
Se till att det blir lite kort tagna, hur fungerar 310an på konbana, märks verositeten av ännu mer?Dennis wrote:Meggi får vara hemma.
Tror att det är till fördel när det är knixiga banor med låg fart.Alpine Linus wrote:Se till att det blir lite kort tagna, hur fungerar 310an på konbana, märks verositeten av ännu mer?Dennis wrote:Meggi får vara hemma.