Renault 5 GTE Garagerens!
Moderator: Forumpolisen
Renault 5 GTE Garagerens!
Efter ett par städdagar så har jag insett att jag måste bli av med en del av mina ägodelar 
Sätter inget pris på sakerna utan kontakta mig och ge ett bud.
4st(kan ha fler) 13" speedline fälgar med kåpor samt sämre däck.
ca 4st GTE framstolar i varierande skick. Dock inga med revor osv.
Volvo B18ft motor i renoveringsbehov, TINGAD!
Renault F3n motor, även den i renoveringsbehov. Dock utmärkt att ta reservdelar från
Huvar
Sidokjolar samt front/bak
Diverse inredningsdetaljer, mest plast men annat finns med.
Hel reservdelskaross i bra skick
Efter ett bra tags funderande så har suget efter luftkylt blivit för stort igen!
Därför måste det nu göras plats i garaget för detta. Kommer göra mig av med det mesta jag har i Renaultväg.
Det jag har säljs billigt samt att smådelar kanske skänks vid trevlig köpare
Säljer helst hela bilar fyllda med diverse delar i, läs proppfulla, för enkelhetens skull.
Kontakta mig med vad ni behöver!

Sätter inget pris på sakerna utan kontakta mig och ge ett bud.
4st(kan ha fler) 13" speedline fälgar med kåpor samt sämre däck.
ca 4st GTE framstolar i varierande skick. Dock inga med revor osv.
Volvo B18ft motor i renoveringsbehov, TINGAD!
Renault F3n motor, även den i renoveringsbehov. Dock utmärkt att ta reservdelar från
Huvar
Sidokjolar samt front/bak
Diverse inredningsdetaljer, mest plast men annat finns med.
Hel reservdelskaross i bra skick
Efter ett bra tags funderande så har suget efter luftkylt blivit för stort igen!
Därför måste det nu göras plats i garaget för detta. Kommer göra mig av med det mesta jag har i Renaultväg.
Det jag har säljs billigt samt att smådelar kanske skänks vid trevlig köpare

Säljer helst hela bilar fyllda med diverse delar i, läs proppfulla, för enkelhetens skull.
Kontakta mig med vad ni behöver!
Last edited by rupnikk on 24 Sep 2012, 08:32, edited 2 times in total.
Eric Rupnik - Renault 5 GTE pågående bygge
Re: Renault 5 GTE Garagerens!
Hej,
Är intreserad av en del delar.
Dörrar, framskärmar, fram kofångare. Nått du har i hysat skick?
Är intreserad av en del delar.
Dörrar, framskärmar, fram kofångare. Nått du har i hysat skick?
/Joakim Andersson
Har en hel reservdelsbil med ganska fina dörrar och framskärmar. Interiör och exteriör har jag massor av! Dock vågar jag inte säga skick i nuläget utan måste kolla i gömmorna 

Lust att ta lite bilder på dörrarna och skärmarna? Någon genomgående rost? PM:a mig.
/Joakim Andersson
Ska försöka ordna det i helgen då! Ingen genomgående rost! Hela karossen är i princip rostfri!Spyke wrote:Lust att ta lite bilder på dörrarna och skärmarna? Någon genomgående rost? PM:a mig.
Du får hela billigt

Jadå det har jag! Har en nyrenoverad bakspoiler som är grundad och några frontar som är i diverse skick. Tror dock alla har någon liten spricka tyvärr.Spyke wrote:Hade du fram och bak kofångare oxå?
såhär ser den ut som jag har

Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Inte helt felfritt men ganska

Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
rupnikk wrote:Ska försöka ordna det i helgen då! Ingen genomgående rost! Hela karossen är i princip rostfri!Spyke wrote:Lust att ta lite bilder på dörrarna och skärmarna? Någon genomgående rost? PM:a mig.
Du får hela billigt
Och hör av dig efter helgen.
/Joakim Andersson
har sagt 100kr till en annan, någon som vill bjuda mer ?Spyke wrote:Och priset är?
OK, taget. Frågan är bara hur man får den till norrköping. Bussgods? Kostnad, vet du?Tony wrote:har sagt 100kr till en annan, någon som vill bjuda mer ?Spyke wrote:Och priset är?
/Joakim Andersson
Om jag inte får mer än 100 så skickas den till den andra killen, den som bjuder mest får den, money talks.