Clio Sport 00 till salu
Moderator: Forumpolisen
Clio Sport 00 till salu
Har en Clio Sport 00a till salu då jag är sugen på nytt projekt...
Kolfiber huv
kawa grön
motivlack
kjolpaket
stoooor ljudanläggning.
Pris Bud
Kolfiber huv
kawa grön
motivlack
kjolpaket
stoooor ljudanläggning.
Pris Bud
Dennis Persson
Re: Clio Sport 00 till salu
Du kan köpa mitt projektDäniZ wrote:Har en Clio Sport 00a till salu då jag är sugen på nytt projekt...
Kolfiber huv
kawa grön
motivlack
kjolpaket
stoooor ljudanläggning.
Pris Bud

Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
är de r5an?
saken är som så att jag måste bli av med clion först pga platsbrist för ett projekt till

saken är som så att jag måste bli av med clion först pga platsbrist för ett projekt till
Dennis Persson
Japp det är det ,har annat projekt du får lägga upp en bild så folk får se hur den ser ut , jag kollade på facebook så man såg hur den såg ut, lackat själv ?
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Vet inte hur man lägger upp bild:-P japp ja har målat den själv (inte motivet). Va ska du ha för 5an? Va e de för motor i den? Krångel med besiktningen?
Dennis Persson
DäniZ wrote:Vet inte hur man lägger upp bild:-P japp ja har målat den själv (inte motivet). Va ska du ha för 5an? Va e de för motor i den? Krångel med besiktningen?

har inte riktigt funderat på pris men 10-15 typ, jag skall fixa tanken och byta vlåda eftersom den skrapar på 3an, sitter en 1,8 16v från R19, har aldrig haft problem med besiktning pga motorn.
Jo men jag stoppade i en f7p igen, turbon hamnar i nästa bil.DäniZ wrote:Haha tack:-). Okej höll du inte på nått me turbo?
Okej... Men de måste bra skjuts i den lilla rackaren;-) har dom aldrig frågat om motorn på besiktningen?
Dennis Persson
-
Om jag minns rätt frågade dem mest om reg. plåts hållare i wellpapp förra besiktningen.... något om att det fattades Rattstångslås också =)DäniZ wrote:Okej... Men de måste bra skjuts i den lilla rackaren;-) har dom aldrig frågat om motorn på besiktningen?
Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
okej nej för jag är inte så himla intresserad med massa krångel av sånna tradiga paragrafhitlers pga motorn;)
Dennis Persson