Anledningen till att vinklarna ändå blir normala är att topplagningen sitter helt annorlunda...

Moderator: Forumpolisen
jag har faktiskt inte sett så många svarta,mest röda,vita och några blå...men jag tycker den är snyggast i svart..mange wrote:Snygg![]()
Fälgarna passar riktigt bra på denna bilen. En svart GTE kan inte vara så vanligt
Bilder!!! Lite nyfiken på var du satt DVD:n.Tony wrote:satt dit en fläkt från en 5 express som hade 2700 mil på mätaren,otroligt vad tyst den är,motorn låter mer..har även köpt en billig dvd till bilen,som skall in i morgon, skall bara slänga i ett par högtalare i den igen,köpte stereon mest för att man kan ha mp3 på dvd,,ca 1000 låtar, sedan kostade den ju bara 1190kr NY....klarar mig med en skiva ganska länge...
ser ut som en vanlig bilstereo,och sitter där bilstereon brukar sitta.har ingen skärm..ännu..kmfdm wrote:Bilder!!! Lite nyfiken på var du satt DVD:n.Tony wrote:satt dit en fläkt från en 5 express som hade 2700 mil på mätaren,otroligt vad tyst den är,motorn låter mer..har även köpt en billig dvd till bilen,som skall in i morgon, skall bara slänga i ett par högtalare i den igen,köpte stereon mest för att man kan ha mp3 på dvd,,ca 1000 låtar, sedan kostade den ju bara 1190kr NY....klarar mig med en skiva ganska länge...
varför dvd i bilenkmfdm wrote:Blir det en flatscreen modell Predator Peggan som var med på STHLM´s bilsalong(den kanske var med på Elmia påsken 2006 åxxå - mattsvart med motivlack å en massa häftig styling som inte är alltför vanlig)
Är inte 7 tums skärmar vanligast? Varför skall man ha DVD i bilenBra argument kanske övertygar den tveksamma.