Generatorn har gett upp, och säker därför en sådan med tillhörande laddrelä. Det är en likströmmare nu, och tänkte passa på att uppdatera till en växelströmmare. Kan det vara samma som till R5?
Gärna till hyffsat humant pris i stockholmsområdet.
Mvh, Rogge!
Maila: petteroes3@hotmail.com
eller telefon, 0709-129814
Generator-laddrelä R4
Moderator: Forumpolisen