R4 skåp
Moderator: Forumpolisen
R4 skåp
Har en R4 skåp som jag tycker lite synd om att den bara står. Fick den av min bror när han konverterade till att bli med en Citroen Dyane, själv håller jag på med Jeep så detta är inte riktigt min grej.
Körbar men förgasaren behöver översyn, elen funkar men är schabbig, lacken är helkass... om målad med pensel ett par gånger utav någon tidig ägare... jag är oskyldig till detta. Bilen var besiktigad fram till mitten av 2010 och behöver en översyn av bromsarna fram, nya bak medföljer av någon anledning
lite extra prylar som grill x 2 medföljer + att bilen är rostlagad av någon av de tidigare ägarna, lite hafsigt gjort men det är frisk plåt i alla fall. Tidigare på blocket och många svar men inget köp. Får kanske förtydliga lite, rostjobben är i golv och inte på skärmar mm, sålunda inget som syns....
Bilder kan fixas och för er som kollar blocket så var det den gråe skåparen som var till salu där. Stått i garage under hela vintern men är nu förvisad utomhus då jag håller på med en Land Rover Lightweight
Pris: Bud, men inga skambud
Körbar men förgasaren behöver översyn, elen funkar men är schabbig, lacken är helkass... om målad med pensel ett par gånger utav någon tidig ägare... jag är oskyldig till detta. Bilen var besiktigad fram till mitten av 2010 och behöver en översyn av bromsarna fram, nya bak medföljer av någon anledning

Bilder kan fixas och för er som kollar blocket så var det den gråe skåparen som var till salu där. Stått i garage under hela vintern men är nu förvisad utomhus då jag håller på med en Land Rover Lightweight

Pris: Bud, men inga skambud
Krister Yderholt