Körde en sväng igår

Lite godis

- Strömförsörjning till slutsteg och 220volts konverter.
Tror ni frstn man kan bunta fast en 21mm2 kabel i VP-slang under bilen istället för att göra hål i torpedväggen? (el installationsslang till hus mm.)
Moderator: Forumpolisen
japp om man gillar att slösa med maten..Baggis wrote:En flexifuel! Vad mysigt!
Drycken menar du väl?Tony wrote:japp om man gillar att slösa med maten..Baggis wrote:En flexifuel! Vad mysigt!
ja det åxå,men mycket är ju mat från början.Baggis wrote:Drycken menar du väl?Tony wrote:japp om man gillar att slösa med maten..Baggis wrote:En flexifuel! Vad mysigt!
Göra så jag,måste vara väldigt miljövänligt att köra 3ggr fler tankbåtar till Sverige, och så måste du byta olja dubbelt så ofta för att du kör på etanol, men spilloljan är väl åxå gjord på etanol.. Nu skall vi inte förstöra denna tråden mer.. Grattis till den nya bilen, skulle själv skaffat en ny megane combi om dom tagit hit den med 1,4Tce i Gt-line utförande..Baggis wrote:Myter myter och mera myterJag tänker dock inte fortsätta diskutera den biten med er, ni har sen länge tydligt visat vad ni tycker och jag har ännu inte sett något som har gjort att jag har anledning att ändra min åsikt. Så gaffla på ni med er "coola" humor om det får er att känna er bättre, jag är less på sånt så slutar nu
Kombi går åxå, men bara i Dynamique utförande och cab i privilege utförande,men coupe går inte i 2,0t då får man köpa rs versionen, fattar dom inte att dom kan sälja mer bil om man har större valmöjligheterfiggesoft wrote:Jo, jag hade samma diskussion, så det slutade med att jag tog en färdig lagerbil.
Tydligen "kan dem bara" levera 1,4 TCE i Megane Coupe, men då vore det ju mer självklart med 2,0t.