Ånnaboda 2006.
Moderator: Forumpolisen
Ånnaboda 2006.
Är det nån som ska till Ånnaboda??? Och vilken dag???
Ånnaboda är en 2 dagars veteranbilsträff. http://www.classicmotor.se/annaboda.asp
Ska överväga med farsgubben om vi skall dit men grimme skall nog dit iaf...
Ska överväga med farsgubben om vi skall dit men grimme skall nog dit iaf...
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Ånnaboda ligger i mellan Karlskoga och Örebro. Förra året så regnade det men ett gäng glada men blöta Renault entusiaster var där.
Vid bra väder så är det mycket folk och fina bilar av alla märken och på söndagen så körs det backtävling. Vår ordförande Mats brukar ta med sej 12 Gordinin och kör uppför backen.
Jag vet inte om han ska köra i år, men man kan hoppas. Personligen så ska jag dit med min 12a.
Vid bra väder så är det mycket folk och fina bilar av alla märken och på söndagen så körs det backtävling. Vår ordförande Mats brukar ta med sej 12 Gordinin och kör uppför backen.
Jag vet inte om han ska köra i år, men man kan hoppas. Personligen så ska jag dit med min 12a.
ånnaboda i helgen var väldigt trevligt jämfört med förra året vad gäller vädret iaf
själva marknadsutbudet är jag lite osäker på.Var det inte lite sämre iår???
Vilket fall som helst så är det en trevlig tillställning som vi vikt hela helgen till i flera år.
Bara att gå å kika på alla fina bilar som kommer.Tyvärr fick vi lämna finbilarna hemma iår.

själva marknadsutbudet är jag lite osäker på.Var det inte lite sämre iår???
Vilket fall som helst så är det en trevlig tillställning som vi vikt hela helgen till i flera år.
Bara att gå å kika på alla fina bilar som kommer.Tyvärr fick vi lämna finbilarna hemma iår.
Viktoria Lindquist-Skänninge- åker Renault Dauphine 1959
*medlem nr 1625*
*medlem nr 1625*