Banåka i Göteborg 19 augusti
Moderator: Forumpolisen
Banåka i Göteborg 19 augusti

Det blir "åka av" på sprintbanan lördagen den 19 aug.vid ca.12-tiden. Göteborgs sportvagnsklubb kör mellan 08-12,efter det är det vår tur! Vi kör så länge det är KUL! Stellan vet ALLT och kan informera mera, han är med o kör med GSK från tidig morgon! Han finns på valsserv@algonet.se eller tel:0705-414114
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Och jag var rätt person att ta emot den kängan i det här gänget...Tony wrote:ja men åk dit då.......

Jag har de senaste åren åkt mellan 500 och 1000mil per år till race, ban och slalomträffar trots att jag bor centralt, och klagar jag på det...?

Precis... Och tyvärr kan man ju inte vara överallt samtidigt.Tony wrote:svårt att bo just där alla träffar är....

Det är ALLTID ok att bo i GBG
Välkommen hit med Clio´n och roa oss lite
Det finns ju några Clio Sportägare i STHLM som du säkert kan lura med dig. Mange och hans bror tex? Det är dessutom GRATIS att åka, förutom bensinen du får sponsra "silverpilen" med för att komma hit...kör du snällt så blir inte så dyrt.
Sen är det gott om asfalt i området runt parkbanan, så du kanske kan ta med några koner...vem vet, det kan bli riktigt qul
Du kanske tom kan locka med dig några av oss som inte provat på bankörning på riktigt. Vips - så har du några fler frälsta som ställer upp med sina Renaulter när det är dax
Sommarens utmaning! FALK, kom till GBG och visa oss!

Välkommen hit med Clio´n och roa oss lite

Det finns ju några Clio Sportägare i STHLM som du säkert kan lura med dig. Mange och hans bror tex? Det är dessutom GRATIS att åka, förutom bensinen du får sponsra "silverpilen" med för att komma hit...kör du snällt så blir inte så dyrt.
Sen är det gott om asfalt i området runt parkbanan, så du kanske kan ta med några koner...vem vet, det kan bli riktigt qul

Last edited by kmfdm on 02 Jun 2006, 12:47, edited 1 time in total.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
- Clio_fidde
Ajdå, det banåkat kolliderar med Smålandsrundan på Öland.
Jag klagar inte över några avstånd om det är något trevligt man ska på, man kör ju självklart Renault. Då känns inte resan så lång.
Har över 50 mil till Öland och det skiter jag i. Att köra till Frankrike är inte några problem tar en så där 18-20 timmar att köra nonstop Säffle-Paris.
Har man brått går det på 16 timmar.
Jag klagar inte över några avstånd om det är något trevligt man ska på, man kör ju självklart Renault. Då känns inte resan så lång.
Har över 50 mil till Öland och det skiter jag i. Att köra till Frankrike är inte några problem tar en så där 18-20 timmar att köra nonstop Säffle-Paris.
Har man brått går det på 16 timmar.

Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
- Clio_fidde
Nänä, Stockholms fiskehamn skrev jag inget om...Med lite framförhållning så går det nog att styra Clion till Göteborg den 19:e augusti. Nu har du din chans att värva lite entusiaster till banåkandet. DET kan du bara INTE missa...Falk wrote:kmfdm wrote:Sommarens utmaning! FALK, kom till stockholms fiskehamn och visa oss!
![]()
Jag ska allvarligt överväga saken. Farbror Falk har emellertid i nuläget inte riktigt koll på hur planeringen för Augusti ser ut...

Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Låter skoj. Skall kolla hur det är med planeringen
vore skoj om vi blev ett gäng från sthlm. nackdelen är ju att det är en bit att åka men med en Renault så går de nog bra
Då blir det alltså banåka på dan och öldricka på kvällen för att sedan åka hem på söndagen

Då blir det alltså banåka på dan och öldricka på kvällen för att sedan åka hem på söndagen

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Gott om tid för planering med andra ord - lura med dom som lyckades missa träffen i maj åxxå
Kanske tom är nåt riktigt ROLIGT i stan runt den helgen...Förutom banåkat alltså. Det tål att undersökas.

Kanske tom är nåt riktigt ROLIGT i stan runt den helgen...Förutom banåkat alltså. Det tål att undersökas.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Hehe jo du bor centralt för dom mesta konbankörningarna,en annan har väl totalt 80-90mil om jag skall på en lazzat körning typ,ja plus sträckan på plats då.....kunde ju inte hålla mig när du som "tjatar" på oss att vi skall åka på alla bankörningar gjorde en antydan till att det var långt till göteborg..Falk wrote:Och jag var rätt person att ta emot den kängan i det här gänget...Tony wrote:ja men åk dit då.......![]()
Jag har de senaste åren åkt mellan 500 och 1000mil per år till race, ban och slalomträffar trots att jag bor centralt, och klagar jag på det...?(Mitt varma deltagande går t.ex. till stackarna uppe inorr...)
Precis... Och tyvärr kan man ju inte vara överallt samtidigt.Tony wrote:svårt att bo just där alla träffar är....

Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Uppdaterad info om bankörning i GBG 19/8
http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... asp?id=136
Falk

http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... asp?id=136
Falk

Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström