http://www.blocket.se/vi/10151286.htm?ca=11_s
Smyger in den här på babbel och hoppas på att moderatorerna inte ser nå't eftersom man av någon anledning inte får annonsera...

Moderator: Forumpolisen
Vet inte riktigt...kmfdm wrote:Att tipsa om annonser är väl inte förbjudet - eller är det?
Så det kanske är tillåtet trots allt.Den som totade ihop forumreglerna wrote:Köp- och säljannonser får ej postas i forumet. Alla annonser hänvisas till vår "köp & sälj" på vår hemsida: http://www.clubrenaultsverige.com/annonser.asp
Fasiken att du inte sa det innan helgen, så hade jag kunnat köpa dem när jag var i lund i helgenkmfdm wrote:Hmmm, jaha ja. Kan ju skvallra om att det finns en Clio V6 plus en Spider till salu på ett bilföretag i Lund. Silverfärgade båda två. V6:an är syskon till dom V6: orna som bor i Alingsås. Bara gått 800 mil. Spidern var snygg...men det är ju V6:an åxxå. Nyfikna får leta självV6:an har åxxå varit ute på blocket...
Allt som är roligt kostar pengar, men vi garage-lösa kan glömma att ens drömma om såna bilar
Sorry. Hade jag vetat att du var sugen på att byta tillbaka till Renault hade jag givetvis sagt något här på forumet.A-K wrote:Fasiken att du inte sa det innan helgen, så hade jag kunnat köpa dem när jag var i lund i helgenkmfdm wrote:Hmmm, jaha ja. Kan ju skvallra om att det finns en Clio V6 plus en Spider till salu på ett bilföretag i Lund. Silverfärgade båda två. V6:an är syskon till dom V6: orna som bor i Alingsås. Bara gått 800 mil. Spidern var snygg...men det är ju V6:an åxxå. Nyfikna får leta självV6:an har åxxå varit ute på blocket...
Allt som är roligt kostar pengar, men vi garage-lösa kan glömma att ens drömma om såna bilar
Nja, vet inte riktigt. E svårt att slå bensinförbrukningen som min nya har. 0,535 l/mil i snittfart 110 km/h mellan lund o Gbg. Och då har jag vinterdäcken på...kmfdm wrote:Sorry. Hade jag vetat att du var sugen på att byta tillbaka till Renault hade jag givetvis sagt något här på forumet.A-K wrote:Fasiken att du inte sa det innan helgen, så hade jag kunnat köpa dem när jag var i lund i helgenkmfdm wrote:Hmmm, jaha ja. Kan ju skvallra om att det finns en Clio V6 plus en Spider till salu på ett bilföretag i Lund. Silverfärgade båda två. V6:an är syskon till dom V6: orna som bor i Alingsås. Bara gått 800 mil. Spidern var snygg...men det är ju V6:an åxxå. Nyfikna får leta självV6:an har åxxå varit ute på blocket...
Beror väl lite på hur rädd man är om sin bil åxxå. En del tål inte stenskott på skärmar å huvStymie wrote:Själv blev jag mer nyfiken över att bilen blivit omlackad redan efter ca 4000 mil. Om det är ett samlarobjekt vill man knappast ha den omlackad.
beror ju på min 1500kilos kombi har jag kört på 0,44 motorväg,med 3pers i,med vinterdäck,den drar nämligen mindre med dom på....fast det är ju dieselA-K wrote:Nja, vet inte riktigt. E svårt att slå bensinförbrukningen som min nya har. 0,535 l/mil i snittfart 110 km/h mellan lund o Gbg. Och då har jag vinterdäcken på...kmfdm wrote:Sorry. Hade jag vetat att du var sugen på att byta tillbaka till Renault hade jag givetvis sagt något här på forumet.A-K wrote: Fasiken att du inte sa det innan helgen, så hade jag kunnat köpa dem när jag var i lund i helgen
Lägsta jag var nere i med min clio var 0,545 l/mil när jag körde Gbg-Skövde med sommardäck.
Det fanns en tävlingsversion (Trophy) av Spider.kmfdm wrote:Förresten, när vi ändå är inne på Spider...sökte på www.mobile.de och fick upp några ex som är till salu. Bla en som har lite mera hk än det som är vanligt (150 hk), å så är den utan vindruta. Gjordes det spider med olika antal hk? Var den utan vindruta grymmare? Klart, man kan ju trimma å så, men är ändå nyfiken om nån vet lite mera.