Fjäder Megane
Moderator: Forumpolisen
-
- Firstname: Victoria
- Surname: Persson
Fjäder Megane
Hej!
Mekanikern tycker att mina fjädrar ser konstiga ut. Att det är för stort glapp mellan däck och skärmar. Har precis köpt bilen så jag vet ju inte så mycket om den tyvärr.
Brusten fjäder vänster fram iallafall men har svårt att veta vilka fjädrar jag ska köpa. Tacksam för all hjälp jag kan få.
Mekanikern tycker att mina fjädrar ser konstiga ut. Att det är för stort glapp mellan däck och skärmar. Har precis köpt bilen så jag vet ju inte så mycket om den tyvärr.
Brusten fjäder vänster fram iallafall men har svårt att veta vilka fjädrar jag ska köpa. Tacksam för all hjälp jag kan få.
Last edited by Hoppitossa on 12 Jul 2025, 16:42, edited 4 times in total.
-
- Firstname: Victoria
- Surname: Persson
Re: Fjäder Megane
Hoppitossa wrote: ↑12 Jul 2025, 16:28 Hej!
Brusten fjäder vänster fram iallafall men har svårt att veta vilka fjädrar jag ska köpa. Tacksam för all hjälp jag kan få. Hur lägger jag till bilder?
Re: Fjäder Megane
Jag hade tidigare en Laguna 1. Den var ens "Snikmodell" och levererades med ett nummer mindre fälgar och däck än övriga modeller.
Kan det möjligen vara samma sak med din Megane? Då blir det ju lite större utrymmen mellan däck och fälg.
I så fall köp standardfjädrar!
Kan det möjligen vara samma sak med din Megane? Då blir det ju lite större utrymmen mellan däck och fälg.
I så fall köp standardfjädrar!