Man får tacka så mycket för berömmet av 12an. En liten fundering som jag har är: Vart var alla Renaulterna på banträffen? Några få Clio åkare annars tomt från klubbens sida.
Då säger jag redan nu att till hösten skall det väl komma en till träff med peugeot sport club och då är som vanligt alla bilar välkommna...vill man inte köra på banan får man gärna komma och titta på och snacka sk*t
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
mange wrote:Då säger jag redan nu att till hösten skall det väl komma en till träff med peugeot sport club och då är som vanligt alla bilar välkommna...vill man inte köra på banan får man gärna komma och titta på och snacka sk*t
Jag inriktar mig på det senare snacket. Om jag åker på banträff håller jag mig i depån. För i Bilsport skrev man ju att R10:an såg ut att välta, eller var det tippa?
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709 Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Mathias wrote:
Jag inriktar mig på det senare snacket. Om jag åker på banträff håller jag mig i depån. För i Bilsport skrev man ju att R10:an såg ut att välta, eller var det tippa?
För en bra story så e de väl OK att skarva och ljuga litegran ...eller kanske inte
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.