Ta någon, vem som helst.mange wrote:Nu har jag bokatblir där lördag - söndag.
Nu kommer nästa i lands problem vad skall man åka för bil
Trevligt att du kommer.
Moderator: Forumpolisen
Ta någon, vem som helst.mange wrote:Nu har jag bokatblir där lördag - söndag.
Nu kommer nästa i lands problem vad skall man åka för bil
Goody goody! Ta nåt coolt som gillar att klättra i backarmange wrote:Nu har jag bokatblir där lördag - söndag.
Nu kommer nästa i-lands problem...... vad skall man åka för bil
Det lär bli puma-tätt i Sunne när vi ska ha våran träff. Oh-la-la.kmfdm wrote:Goody goody! Ta nåt coolt som gillar att klättra i backarmange wrote:Nu har jag bokatblir där lördag - söndag.
Nu kommer nästa i-lands problem...... vad skall man åka för bil![]()
Esbjörn? Le Feroce? Kanske nån annan stjärna i Janard-stallet som man inte fått äran att träffa?
Kommer pappsen med åxxå? Och Le President?
Det är gott om brudar i Sunneså på den fronten behöver ni inte oroa er. Johan sade ju att det är många norskor som åker dit. Å dom är täta, så har ni tur kan det bli fina "jaktmarker"

Skaka sina Lurvigamange wrote:farsan skall inventera på jobbet så han kommer inte. (skall fortsätta att tjata på honom)
Dahlberg kommer nog över dagen som det verkar.
klättra i backar .... då blir det kanske Le Feroce den är ju starkast![]()
BRUDARperfekt då får man väl gå ut och skaka sina lurviga
Den måste gå fort oxxå...mange wrote:farsan skall inventera på jobbet så han kommer inte. (skall fortsätta att tjata på honom)

Brudar brukat inte tycka om att den går fortCherie wrote:Den måste gå fort oxxå...mange wrote:farsan skall inventera på jobbet så han kommer inte. (skall fortsätta att tjata på honom)
Den går fort som fan... det känns iaf som om det går av bara denCherie wrote:Den måste gå fort oxxå...mange wrote:farsan skall inventera på jobbet så han kommer inte. (skall fortsätta att tjata på honom)

Det där med att brudar inte tycker om att den går för fort...Dennis wrote:Brudar brukat inte tycka om att den går fortCherie wrote:Den måste gå fort oxxå...mange wrote:farsan skall inventera på jobbet så han kommer inte. (skall fortsätta att tjata på honom)
![]()
Hi hi kunde inte låta bli på det upplägget

Bra! In med Recarostolar och fyrpunktsbältemange wrote:Den går fort som fan... det känns iaf som om det går av bara denCherie wrote:Den måste gå fort oxxå...mange wrote:farsan skall inventera på jobbet så han kommer inte. (skall fortsätta att tjata på honom)

Min plan är ju att bygga en CV som är kvickare än doffen och i den blir det bur och åkafortstolar med fyrpunktsbältekmfdm wrote:Mange - Recarostolar till folket!
Som medlem i CRS har du 15% på Autoexperten i GBG. Det räcker till en hel soffgrupp i Le Feroce...å med 4-punktsbälte slipper man få så vita knogar![]()
Och - Till alla med funderingar!
Bara en liten reminder:
http://www.renault-traff.se/faq.php
För alla eventuella frågor...och hittar man inte svaren på sina eventuella frågor går det bra att maila: info@renault-traff.se

Det bara förstärker upplevelsen av vild förtjusningmange wrote:Min plan är ju att bygga en CV som är kvickare än doffen och i den blir det bur och åkafortstolar med fyrpunktsbältekmfdm wrote:Mange - Recarostolar till folket!
Som medlem i CRS har du 15% på Autoexperten i GBG. Det räcker till en hel soffgrupp i Le Feroce...å med 4-punktsbälte slipper man få så vita knogar![]()
Bara en liten reminder:
För alla eventuella frågor...och hittar man inte svaren på sina eventuella frågor går det bra att maila: info@renault-traff.sei doffen blir det även i fortsättningen att krampaktigt hålla i sig
Vem bryr sig om stjärnorna? Han ska väl inte krocka med denkmfdm wrote:Det bara förstärker upplevelsen av vild förtjusningmange wrote:Min plan är ju att bygga en CV som är kvickare än doffen och i den blir det bur och åkafortstolar med fyrpunktsbältekmfdm wrote:Mange - Recarostolar till folket!
Bara en liten reminder:
För alla eventuella frågor...och hittar man inte svaren på sina eventuella frågor går det bra att maila: info@renault-traff.sei doffen blir det även i fortsättningen att krampaktigt hålla i sig
Men EuroNcap stjärnor blir det inte många
![]()
En vildare 4CVDå får du sikta på att köra en dag på strippen