Såld
Moderator: Forumpolisen
Satt nämligen och kollade i prislistan ( http://www.renault.se/upload/se/prislis ... 080104.pdf ) Men jag kanske har fattat systemet fel.
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Nix. Du har fattat allting helt rätt. Bara det att för ett år sedan var allt förutom vad jag rabblade upp standard. Bilen kostade å andra sidan mer. Men efter påtryckningar så gjorde dom om programmet lite.
Tänk dig att alla val du ser på den sidan du länkade till är med. Förutom taklucka, däcktrycksövervakning, läderklädsel och elinfällbara backspeglar.
Ganska fullsmetad bil alltså. Detta priset är sjukt billigt, så fort någon insett det kommer den personen ringa från vilken stad som helst i sverige och ta den direkt över telefon. Jag bara väntar på telefonsamtalet
Tänk dig att alla val du ser på den sidan du länkade till är med. Förutom taklucka, däcktrycksövervakning, läderklädsel och elinfällbara backspeglar.
Ganska fullsmetad bil alltså. Detta priset är sjukt billigt, så fort någon insett det kommer den personen ringa från vilken stad som helst i sverige och ta den direkt över telefon. Jag bara väntar på telefonsamtalet