Renault Scénic -00 säljes + friktionsdäck
Moderator: Forumpolisen
Renault Scénic -00 säljes + friktionsdäck
För ett drygt år sedan ställde vi av vår Scénic -00 med trasig AC, och "glapp" i styrningen. Tyvärr har inte tiden räckt som planerat för att få den iordning igen så nu tänkte jag kolla intresset för att sälja delar av den eller som renoveringsprojekt.
Ljusgrå, femdörrars, bensindriven, manuell växellåda. Kamrem bytt.
Negativt: Avställd och obesiktigad, icke-fungerande AC-fläkt, "glapp" i styrning och buckla på dörr höger bak. Startar inte just nu så jag har inte aktuell mätarställning.
Sommardäcken på lättmetallfälg är utslitna men friktionsvinterdäck på stålfälg finns med 1-2 säsonger kvar i sig.
Behöver du en billig reservdelsbil eller vinterdäck så hör av dig! Kan även sälja enstaka delar.
Kompletterar med mer uppgifter om intresse finns. Kan skicka regnr och bilder som PM om efterfrågas.
Ljusgrå, femdörrars, bensindriven, manuell växellåda. Kamrem bytt.
Negativt: Avställd och obesiktigad, icke-fungerande AC-fläkt, "glapp" i styrning och buckla på dörr höger bak. Startar inte just nu så jag har inte aktuell mätarställning.
Sommardäcken på lättmetallfälg är utslitna men friktionsvinterdäck på stålfälg finns med 1-2 säsonger kvar i sig.
Behöver du en billig reservdelsbil eller vinterdäck så hör av dig! Kan även sälja enstaka delar.
Kompletterar med mer uppgifter om intresse finns. Kan skicka regnr och bilder som PM om efterfrågas.
Tobias Viberg