Hej!
Har nu haft Fasan i snart 2 år och vi stortrivs tillsammans. Men nu säger mekanikern att det är dags att byta bromsskivorna . Vi har letat runt lite utan resultat, så nu provar vi här. Någon som kan hjälpa oss på något sätt? Bilen är en Renault Floride S från 1963.
//johanna
Nonna Krohn
Ägare till Fasan, Renault Floride -63. Inte någon mekare, vill bara att bilen ska se snygg ut och fungera bra.
nonna wrote:Hej!
Har nu haft Fasan i snart 2 år och vi stortrivs tillsammans. Men nu säger mekanikern att det är dags att byta bromsskivorna . Vi har letat runt lite utan resultat, så nu provar vi här. Någon som kan hjälpa oss på något sätt? Bilen är en Renault Floride S från 1963.
//johanna
Tjenare Johanna!
Jag hade sagt att det är dags att ringa Benny på Autofrance!
Han är dock i Spanien fram tills på Måndag så testa ringa måndag/tisdag!
Mer info på hans Telefonsvarare om du ringer till firman, bara att googla efter Autofrance.
Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
Hej igen!
Tack för era tips. Har nu kommunicerat (I love Google translator!) med några återförsäljare och tror att jag skulle kunna använda dessa: http://www.melun-retro-passion.com/recherche/
Vad tror ni som har lite mer erfarenhet? Törs jag beställa?
Nonna Krohn
Ägare till Fasan, Renault Floride -63. Inte någon mekare, vill bara att bilen ska se snygg ut och fungera bra.
Hej!
Ja det är något tok med länkarna, jag kan inte se din heller. Men på Melun Retro Passion så har de artikelnummer 326055n, kostar 63.90 euro/st. Vill helst inte chansa, därför är jag lite harig .
Nonna Krohn