F3N 702 Kat 87-93
Org komp: 9,5:1

Moderator: Forumpolisen
hoppas det blir bra när det blir klart...Robin wrote:Det där blir en stilig kärra !.
Men extraktor grenrör sitter det väl på original ?? det gjorde det på min. Inget heljutet tjofs ?!
Snygg 5:a!Tony wrote:fulkörde lite idag. med däcken som är på visar mätaren 100 på 2an![]()
inte så dåligt för en gammal skruttbil..
Tack men 95hk är för lite ....skall inte fler under huven. en 5 TXE har väl 72-78 lr nått liknande den har ju samma motorvolym,sedan finns det ju ännu mindre myggmotorer...Mathias wrote:Snygg 5:a!Tony wrote:fulkörde lite idag. med däcken som är på visar mätaren 100 på 2an![]()
inte så dåligt för en gammal skruttbil..
Skruttbil? 95 hästar är ju ändå inte så dåligt i en liten R5. Standardmodellerna ligger väl på runt 60-75 häst nånstans?
Tony wrote:Åkte konbana idag,man blir såhär glad![]()
![]()
![]()
när jag åkte därifån låg jag 2a ..2sek efter en porsche 928....
Kör bara vänstersvängarTony wrote:nej roligare runt runt,fick dessutom veta att jag bara blev trea,blev slagen av en gammal clio 16v som fick bästa tiden...det var ju tur det var en renault som vann,jag hann tyvärr inte vara kvar längre annars hade jag plågat bilen lite till... det var ju såkul...lite andra bilar som körde subaru impreza,manta turbo,fiat gtv, golf gti 2x 1a gen mm, jag hade den motorsvagaste bilen där.... väghållning funkar jäkligt bra den lyfter inte på bakhjulet som en kissenödig hund....skall bara i med ett nytt hjullager och sedan byter jag nog drivaxel åxå på vänster fram, då det låter för jäkligt vid högersväng