Moderator: Forumpolisen
ja man vet aldrig vad besiktningen hittar på,jag brukar åka in och ta poäng om det inte är något uppenbart man kan fixa innan...får hoppas du får i ordning på clion,kanske finns en risk att tjejen får åka saab och du tar clion,trots bristen på effekt rakt fram är clion rolig när det svänger...sebastian wrote:Härligt!
Alltid skönt att ha ett år på sig efter en besiktning. Nu håller jag ju iof på trilskas med Clion men i övrigt är jag mest orolig för den andra bilen här hemma och den ska in den 10:e. Huga.
du skall få köra min gte om jag träffar dig, den har typ 70-75hk mindre än din och den tycker jag är riktigt rolig,ja när det svänger då,brukar växla ner och gasa istället för att bromsa som dom flesta gör.Jolle_Pborn wrote:Kan bara hålla med dig där Tony. Det ska till grymt mycket effekt om man ska ha lika kul som när det svänger gentemot rakt fram åkaTony wrote:clion rolig när det svänger...
Jag att prova en GTE kan nog inte va tråkigt! Måste likna att köra en gokart fast med tak då förståsTony wrote:du skall få köra min gte om jag träffar dig, den har typ 70-75hk mindre än din och den tycker jag är riktigt rolig,ja när det svänger då,brukar växla ner och gasa istället för att bromsa som dom flesta gör.Jolle_Pborn wrote:Kan bara hålla med dig där Tony. Det ska till grymt mycket effekt om man ska ha lika kul som när det svänger gentemot rakt fram åkaTony wrote:clion rolig när det svänger...![]()
kan nästan säga att det är det roligaste man kan ha med byxorna på...
![]()
Trean verkar inte va någon hit, sporten verkar va lite för tung och för mycket komfort. Tycker att min clio sport är hyffsat lätt om man jämför bilar runt samma årtal. Utvecklingen ser inte kul ut om man kollar åt GTI hållet. Jämför bara Golf Gti Mk1 mot den nya, den förstnämnda väger 800hk och den sista väger väl 1600kg, alltså dubbelt upp! Vart tar körglädjen vägen?Tony wrote:jämför clio III med Clio II , trean blir typ spöad i allt..
det var roligare förr...
Tony wrote:Och till nästa år skall jag fan ha mer hk siktar på 50% mer så får vi se hur det går..bara man slipper oljeförbrukningen ....