nej Laguna... nu är det lilla spjället 1mm mindre än det största som satt på innan och det största är lika stort som yttermåttet på insugsröret...Joakim16v wrote:Intressant!
Är det spjäll från clio/19 16v?

Moderator: Forumpolisen
nej Laguna... nu är det lilla spjället 1mm mindre än det största som satt på innan och det största är lika stort som yttermåttet på insugsröret...Joakim16v wrote:Intressant!
Är det spjäll från clio/19 16v?
Såg en R5 GTE (vit) på blocket för ett tag sedan. Finns i Jämtland, så den bör väl vara ganska rostfri. Det är visserligen en bit att åkaTony wrote:tyvärr är prosjektet nerlagt på obestämd tid,då jag inte räknat med en stor mängd lösgrus på asfalten då jag skulle bromsa, vilket resulterade i en MYCKET längre bromssträcka än vägen var lång...så jag behöver en bil innan jag fortsätter trimma..
Just nu har jag bara lust att sälja alla godbitar jag äger till en R5a,behöver hitta en kaross som är hyfsat rostfri,dvs ingen rost runt framrutan,lr trösklar,huven som det brukar vara om bakluckan är llite kexig på insidan kan jag ta....
inte bestämt vad som händer med det ännu,skall hämta en skadad kaross tillalx81 wrote:Hva har du tenkt for pris på vraket?