Passade även på att fila lite i hålet så man kan få lite mer negativ camber. Efter lite beräkningar så skulle cambern hamna på -2,5 grader. Och efter dagen framvagnsinställning blev det -2,45 grader

Kanske skickar upp någon bild om tid finnes!
Moderator: Forumpolisen
Jag har vid flera tillfällen sett Clio 1,2(?) hyrbilar på licenskurser och vanlig provapå-åkning. Måste säga att de går riktigt bra. De som kör dessa brukar ha ett leende som går från öra till öra. Det är superkul att köra bana även med en vanlig Clio.Ricki wrote:Ser ju så jäkla kul ut att köra fort med clio. Önskar jag hade mer motor så det fanns någon mening med att fixa under huvet oxå.
Som Falk skrev behöver man verkligen inte ha mycket effekt för att ha kul på banan eller konbanan. När jag har vart runt på bankörningar så har jag själv blivit omkörd av bilar med betydligt mindre samt kört om andra med mer motor än en själv. Det är ju kurvhastigheten som är det viktiga, ju fortare man kommer ut ur en kurva ju mindre effekt behöver man han mellan dom.Ricki wrote:Önskar jag hade mer motor...