Gratis öronproppar på jobbetfuzzion wrote:Det är kul ända tills man ska åka längre sträckor

Moderator: Forumpolisen
Har inte tänkt så djupt ner i plånboken änJoakim16v wrote:För att gå tillbaka till något du skrev tidigare.. Du funderade på gröna silicon-slangar. Hur gick det med det och var hade du tänkt köpa dem någonstans? Jag tror jag har lite läckage i mina original slangar.. de är ju trots allt 16 år snart, och funderar på om det går att ersätta med blå silicon.. Hade du tänkt byta alla slangar, eller bara de utan förgreningar?
Tack för tips! Säkert andra som uppskattar det åxxåfuzzion wrote:Jag köpte Samco silikonslangar hos www.demontweeks.co.uk
även www.gprdirect.com har bra priser.
I Sverige är många ställen väldigt dyra.
Tex: Samco 90 Degree Silicone Elbow 70 mm ~ 257:- hos Demon Tweeks.
Förmodligen...Ärtan är en bil man inte säger nej till. Det räcker att höra hur hon verkligen vill leva upp till sitt nya ljud, men inte riktigt har tillräckligt med muskler...några hk till kanske tomten kan fixa till julMathias wrote:Så det ska bli mer krut under huven? Trevligt![]()
Nej, i den tonarten sjunger hon inte. Hon har för mycket "bas" i bagagetJohan wrote:Snart låter Ärtan som en hel F1 bil.
Jag har en CD skiva med bara F1-ljud. Det är en Renault skriva från sent 90-tal.kmfdm wrote:Nej, i den tonarten sjunger hon inte. Hon har för mycket "bas" i bagagetJohan wrote:Snart låter Ärtan som en hel F1 bil.Men, man kan ju skoja till det och spela F1 ljud i bilstereon
Jag tror jag skulle gilla den bättre än BeatlesJohan wrote:Jag har en CD skiva med bara F1-ljud. Det är en Renault skriva från sent 90-tal.kmfdm wrote:Nej, i den tonarten sjunger hon inte. Hon har för mycket "bas" i bagagetJohan wrote:Snart låter Ärtan som en hel F1 bil.Men, man kan ju skoja till det och spela F1 ljud i bilstereon
Ok, annars kan jag rekomendera Faster av George Harrison. Denna låt är tillägnad hela F1 cirkusen och postumt till Ronnie Pettersson. I videon kan man se en RS01.kmfdm wrote:Jag tror jag skulle gilla den bättre än BeatlesJohan wrote:Jag har en CD skiva med bara F1-ljud. Det är en Renault skriva från sent 90-tal.kmfdm wrote: Nej, i den tonarten sjunger hon inte. Hon har för mycket "bas" i bagagetMen, man kan ju skoja till det och spela F1 ljud i bilstereon
å Ärtan med