Och jag som trodde att måsjävlarna varit frammeJoakim16v wrote:Har du skaffat shoppinglista på dörren också?![]()

Moderator: Forumpolisen
Och jag som trodde att måsjävlarna varit frammeJoakim16v wrote:Har du skaffat shoppinglista på dörren också?![]()
Men Dennis! Hur är det ställt med kunskaperna om våra måsfåglar?Dennis wrote:Och jag som trodde att måsjävlarna varit frammeJoakim16v wrote:Har du skaffat shoppinglista på dörren också?![]()
Ja visst ja, Så var det nogCherie wrote:Men Dennis! Hur är det ställt med kunskaperna om våra måsfåglar?Dennis wrote:Och jag som trodde att måsjävlarna varit frammeJoakim16v wrote:Har du skaffat shoppinglista på dörren också?![]()
Det är bara stora trutar som sprider sk*t
kmfdm wrote:
Skulle det vara värt mödan, att göra ett sådant ingrepp på min älskade bil?
PeagullThe flying Mégane Coupé! With open doors, experience ultimate downforce
Tur att man kan begrunda sina idéer innan man skrider till verket å gör en massa dumheter.
Hur som helst - Ärtan är den vackraste grön-saken i hela världen...Nåt sköj borde vi kunna hitta på lagom till Tjolöholm förutom det årliga SPA:t hos MrCap.
Folk utan hjärna kör gärna bil med stjärna.Cherie wrote:Är det inte enklare att köpa en merca
Ullis: Kanske inte alls enklare att köpa en måsvinge merca. Definitivt inte billigareJohan wrote:Folk utan hjärna kör gärna bil med stjärna.Cherie wrote:Är det inte enklare att köpa en merca
Det är bara skumma personer som kör merca.
OT: Jag har dessa erfarenheter.kmfdm wrote:Ullis: Kanske inte alls enklare att köpa en måsvinge merca. Definitivt inte billigareJohan wrote:Folk utan hjärna kör gärna bil med stjärna.Cherie wrote:Är det inte enklare att köpa en merca
Det är bara skumma personer som kör merca.![]()
Johan: Det finns massor av fördomar om bilar och deras ägare. Tror inte ens att hälften stämmer..det är farligt att generaliseraSyrran kör Merca. Huruvida ditt påstående stämmer eller ej...