ska kosta gratis om skadan är mindre än en 5-krona.
1600 spänn sa Renaultförsäkring att självrisken ligger på om de måste byta hela rutan.
Har som tur är inget fancypancy integrerat i rutan

Moderator: Forumpolisen
Jag tror det sammanföll med att dom är totalt hjärndöda, som väljer vad vi svenskar skall köpa för renault modeller, eftersom modellen har funnits att köpa blir man ju ändå mer förbannad.BRN wrote:Snygg bil, synd som sagt att de tagit bort 1,4 TCe från 5d-modellen. tror det sammanföll med att kombin lanserades och de satsade krutet där och lät 5d vara nån slags miljöbil... Själv lyckades jag pricka in fönstret när man kunde välja och har en halvkombi med 1,4TCe och dynamiquepaketet![]()
5x108 är det på alla 5-bultade fram till Meg III och Lag III har jag för mig. Då blev det helt plötsligt Nissan-mönster med 5*114,3 (har jag för mig)figgesoft wrote:ny vindruta. Wehooo!![]()
Någon som vet om det är 5x108 et 42 fälgar på nyare renault?
(hade 4x100 på alla tidigare).
Du är ju van vid ford det säger alltBaggis wrote: Vi tyckte också att trots "järnhjul" så var bullret på bar asfalt inte alls så påtagligt som det var i förra bilen, en Ford CMax. Kanske är du van tystare bilar och vi van bullrigare?
Tyvärr så är jag inte den som till vardags vare sig körde CMaxen eller kommer att köra den nya Méganen, det nöjet står min fru för, hehe! Jag kör ju RX4an som har framgått av mina "klagomål" om denTony wrote:Du är ju van vid ford det säger allt